//

iPhone (1G) custom firmware geraakt niet voorbij bootneuter

iPhone (1G) custom firmware geraakt niet voorbij bootneuter discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Huidige situatie: custom firmware 2.1 van Michael via iTunes 8 op 1G iPhone gezet (Windows), gaat goed, maar wanneer de iPhone opnieuw boot geraakt ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-08, 09:00
henry henry is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard iPhone (1G) custom firmware geraakt niet voorbij bootneuter

Huidige situatie: custom firmware 2.1 van Michael via iTunes 8 op 1G iPhone gezet (Windows), gaat goed, maar wanneer de iPhone opnieuw boot geraakt ie niet voorbij het Bootneuter schermpje "Determining current settings". Hij hangt in dit schermpje en ik kan er niet voorbij.

Ik heb al verschillende malen opnieuw de firmware op de iPhone gezet, met steeds hetzelfde probleem. Bestaat er een mogelijkheid om voorbij die bootneuter te geraken door, ik weet niet, alles te erasen, ook de bootloader?

Plz help
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-08, 09:09
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Had je voordat je upgrade last van NO-Wi-Fi, geen bluetooth etc? Als Bootneuter niet langs 'Determining current settings " komt is vaak je bootloader kapot. Probeer eerst eens te restoren met de originele 2.1 firmware.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 18-09-08, 09:13
henry henry is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Had je voordat je upgrade last van NO-Wi-Fi, geen bluetooth etc? Als Bootneuter niet langs 'Determining current settings " komt is vaak je bootloader kapot. Probeer eerst eens te restoren met de originele 2.1 firmware.
Ja, ik had inderdaad last van NO-Wi-Fi. Geen Bluetooth, daar heb ik geen idee van omdat ik dit niet gebruik. Ik ga proberen de originele 2.1 firmware te restoren.

Ik houd je op de hoogte

thx

Bij het hersellen naar de officiële firmware krijg ik volgende foutmelding:

"De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(1011)"


Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-09-08 om 09:45. Reden: samenvoegen
  #4  
Oud 18-09-08, 10:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henry Bekijk bericht
Ja, ik had inderdaad last van NO-Wi-Fi. Geen Bluetooth, daar heb ik geen idee van omdat ik dit niet gebruik. Ik ga proberen de originele 2.1 firmware te restoren.

Ik houd je op de hoogte

thx

Bij het hersellen naar de officiële firmware krijg ik volgende foutmelding:

"De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(1011)"

Er is een aparte topic voor dat probleem Kijk daar wat je eventueel kan doen.
Ook daar verder vragen stellen. Deze gaat op slot anders wordt het onoverzichtelijk.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Custom Firmware restore wel, origineel niet?? Kokkiemdk iPhone algemeen 3 16-12-09 20:41
Iphone geraakt niet op Wi-Fi Runaque Wi-Fi 0 09-07-09 00:12
iPhone: Custom firmware werkt niet iDavid Jailbreak 1 29-06-09 09:43
iPhone: Kan iphone niet herstellen met custom firmware gelderland20 Jailbreak 8 27-07-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:59.