//

Bel/SMS Minuten

Bel/SMS Minuten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey iedereen, ik heb toch nog even een vraagje hier, misschien dat iemand mij hier meer opheldering over kan geven. Ik moest dus 19 September ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-08, 18:45
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard Bel/SMS Minuten

Heey iedereen,

ik heb toch nog even een vraagje hier, misschien dat iemand mij hier meer opheldering over kan geven.

Ik moest dus 19 September een bedrag van €58,50 voldoen (mijn eerste rekening bij T-Mobile met iPhone dus €29,95 + €26,- + €1,45 (abbo kosten + aansluitkosten + overige kosten)

Die heb ik 19 September betaald, maar had geen nieuwe belminuten gekregen ofzo, tenminste, niet dat ik weet, want op My T-Mobile staat in die roze letters nog steeds wat ik altijd al had, hetzelfde geld voor de SMSjes en Overige kosten (staat nog steeds €1,45) dus ik had eind September gebeld wanneer mijn nieuwe belminuten en Smsberichtjes binnen zou komen. Die vrouw van de Klantenservice zei toen dat dit 5 Oktober zou zijn, omdat mijn i-150 abbonement van T-Mobile 5 september was ingegaan...

... oke dat is dus normaal, maar 5 oktober zie ik nog steeds niks van mijn nieuwe bel/smsminuten/berichten. Terwijl dat er bij te voldoen wel al €0,00 staat.

Toch blijven in het hoofdmenu nog mijn ouwe belminuten, smsberichten en overige kosten staan. En als ik bel of een sms stuur, gaat het ook van die ouwe belminuten en SMSberichten af. (Mijn bundel was en is nog niet op van de vorige maand..

Mijn vraag is dus, weet iemand misschien wanneer mijn nieuwe belminuten en SMSberichten binnenkomen? Of moet ik even de klantenservice bellen? Of heeft iemand dezelfde ervaring, en wilt die delen hoe dit opgelost is? Alvast bedankt!

Fijne week
Groetjes,

- Jake
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-08, 20:38
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Bel met 1202 en dan kun je horen hoeveel uur je nog kunt bellen, hoeveel smsjes je nog kunt versturen en of er overige kosten zijn..
  #3  
Oud 07-10-08, 20:55
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Heb net even gebeld, maar ook bij 1202 geven ze de info van My T-Mobile.. dus niet met de nieuwe belminuten en SMSberichten..
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #4  
Oud 08-10-08, 17:18
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Na één belletje hebben ze het geregeld

Dit topic mag dus gesloten worden als Moderator daar behoefte aan heeft, toch bedankt!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #5  
Oud 08-10-08, 17:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Slotje op aanvraag.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bel + sms + web icm iPhone CrimpyRex Overige providers Nederland 6 19-12-10 10:51
Bel-minuten bijhouden (onafhankelijk van provider) hans-wouter iPhone Apps 6 25-02-09 22:30
sms van t-mobile bel-beperking frankvlieshout Odido (T-Mobile) 3 08-10-08 21:28
SMS en Bel problemen Marc-R Unlock [archief] 6 31-01-08 16:12
SMS ontvangen en Bel geluid problemen macthijn Unlock [archief] 6 06-11-07 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.