//

Probleem bij Ontgrendelen

Probleem bij Ontgrendelen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) heee, mijn probleem heeft er ongeveer mee te maken. mijn knopje zit niet vast, maar als ik hem aanzet en hem dan wil ontgrendelen lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-08, 20:38
Dudesome Dudesome is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Exclamation Probleem bij Ontgrendelen

heee, mijn probleem heeft er ongeveer mee te maken.
mijn knopje zit niet vast, maar als ik hem aanzet en hem dan wil ontgrendelen lukt dat wel, maar dan vergrendeld hij hem meteen weer terug. de hele tijd, dus ik kan mijn simkaart niet deblokkeren en niks doen op mijn iphone zelf. resetten en opnieuw opstarten heeft geen zin.
iemand een idee??

Ruben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-08, 10:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dudesome Bekijk bericht
heee, mijn probleem heeft er ongeveer mee te maken.
mijn knopje zit niet vast, maar als ik hem aanzet en hem dan wil ontgrendelen lukt dat wel, maar dan vergrendeld hij hem meteen weer terug. de hele tijd, dus ik kan mijn simkaart niet deblokkeren en niks doen op mijn iphone zelf. resetten en opnieuw opstarten heeft geen zin.
iemand een idee??

Ruben
Als ik je goed begrijp vergrendelt de iPhone zo snel dat je zelfs niet je simpin kunt ingeven. Dat zou je kunnen oplossen door de sim even in een andere gsm te doen en daar de pin er (tijdelijk) af te halen. Mogelijk dat je daarmee iig een stapje verder bent.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 09-11-08, 10:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je stelt in een ander topic dezelfde vraag https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post214798

Slotje op deze dus
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blijft vasthangen bij ontgrendelen. ruud198 iPhone algemeen 2 25-02-11 09:27
Wi-Fi vervangt 3G pas bij ontgrendelen Wouteronline55 Wi-Fi 5 21-11-10 21:15
Ontgrendelen kilian iPhone algemeen 0 17-07-10 06:37
Melding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten Ivo9 Archief 4 11-05-08 18:25
elding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten[/B] Ivo9 Archief 2 11-05-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.