//

custom fw gedownload maar geen .ipsw?

custom fw gedownload maar geen .ipsw? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik wil mij 1,1,4 8gb iphone upgraden naar de nieuwste, 2,1 dmv michaels custom fw met 1 gb partitie. Echter, wanneer ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-08, 09:54
mister@ mister@ is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard custom fw gedownload maar geen .ipsw?

Hallo allemaal.

Ik wil mij 1,1,4 8gb iphone upgraden naar de nieuwste, 2,1 dmv michaels custom fw met 1 gb partitie. Echter, wanneer ik de custom fw heb gedownload, krijg ik geen .ipsw bestand maar een map genaamd iphone1_1_2 met daarin andere submappen en .dmg bestanden. Ik heb in safari bij voorkeuren 'open veilige bestanden' al uitgeschakeld. Hoe kan het dan toch dat ik maar geen .ipsw bestand krijg? ik heb het bestand meerdere keren opnieuw gedownload, met het zelfde resultaat. Kan iemand mij helpen? Ik gebruik trouwens osx tiger met itunes 8. Groeten,

mister@
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-08, 10:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister@ Bekijk bericht
Hallo allemaal.

Ik wil mij 1,1,4 8gb iphone upgraden naar de nieuwste, 2,1 dmv michaels custom fw met 1 gb partitie. Echter, wanneer ik de custom fw heb gedownload, krijg ik geen .ipsw bestand maar een map genaamd iphone1_1_2 met daarin andere submappen en .dmg bestanden. Ik heb in safari bij voorkeuren 'open veilige bestanden' al uitgeschakeld. Hoe kan het dan toch dat ik maar geen .ipsw bestand krijg? ik heb het bestand meerdere keren opnieuw gedownload, met het zelfde resultaat. Kan iemand mij helpen? Ik gebruik trouwens osx tiger met itunes 8. Groeten,

mister@
Safari even sluiten en weer openen zodat de instelling is veranderd. Maar kijk is in de prullenmand daar staat vast wel een lego blokje met ipsw.

Slotje want wordt vaak besproken en had je kunnen vinden met de zoekfunctie
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstellen custom ipsw boswottels Archief 1 21-04-10 20:31
custom 3.1 ipsw voor 3Gs lsp Archief 2 03-10-09 11:03
Geen .ipsw in de ipsw file Poky Archief 5 25-06-09 20:53
iPhone: Custom IPSW werkt niet Airborne Jailbreak 1 10-12-08 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.