//

wil upgraden naar 2.2 met cydia

wil upgraden naar 2.2 met cydia discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, -Ik heb gezocht op youtube, daar kon ik geen filmpje vinden dat precies is wat ik zoek, -Ik heb gegoogled, daar kon ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-08, 21:44
knalerwt knalerwt is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard wil upgraden naar 2.2 met cydia

Hallo,

-Ik heb gezocht op youtube, daar kon ik geen filmpje vinden dat precies is wat ik zoek,
-Ik heb gegoogled, daar kon ik niet precies vinden wat ik zoek,
-En toen kwam ik via advies van een vriend uit op jullie forum, ik hoop dat ik geen domme vragen stel, ik heb in dit forum ook al gezocht, ben veel wijzer geworden over hoe het (denk ik) ongeveer moet, maar ik ben er nog steeds niet uit.. mijn iphone is mijn dierbaar bezit dus wil ik graag zeker weten dat ik het goed doe

Mijn vraag gaat over het updaten van mijn iphone naar firmware 2.2
Mijn iphone is een oud model dat ik via ebay heb gekocht uit amerika, deze was al geunlocked en gejailbreaked toen ik deze thuis kreeg. er staat nogsteeds te firmware op doe er op dat moment op stond, namelijk 1.1.4.

Nu wilde ik graag upgraden naar 2.2, maar omdat er aan mijn iphone geknoeid is had ik begrepen dat ik dit niet op de normale manier kon doen via itunes.

Na wat zoeken kwam ik veel guides tegen die mij laten zien hoe ik van een legale 1.1.4 naar 2.2 met jailbreak kom (legaal updaten en vervolgens jailbreaken toch?). maar dat is natuurlijk niet wat ik zoek.
wat ik wil is zonder mijn simlock terug te krijgen, of hoe dat ook heet, gewoon simpelweg mijn 1.1.4 naar 2.2 updaten
indien mogenlijk had ik ook graag dat nieuwe programmatje cydia erbij, ik had begrepen dat dit ongeveer net zo iets is als installer.app wat ik veel gebruik.

bestanden die ik gedownload heb zijn:
de nieuwse versie van itunes
iPhone1,1_2.2_5G77_Restore
winpwn-2.5-BETA_2

en nu? ik ben bang dat ik mijn iphone verniel zodra ik zelf dingen ga uitproberen :S

Groetjes Coen

p.s.
is het ook mogenlijk om net als mijn vrienden met een iphone 3G op mijn telefoon bestanden te downloaden via de legale download programma van apple? via itunes is dit toch? op mijn itunes kan ik alleen muziek downloaden :S


heel heel heeel hartelijk bedankt ook namens mijn broertje die precies dezelfde telefoon en firmware heeft.

Edit:
ik ben nu dit aan het gebruiken https://forum.iculture.nl/f14/i...nys-fw-2g.html
ik hoop dat dit goed gaat, mijn iphone is op het moment op het appelschermpje met laadbalkje..

Laatst gewijzigd door knalerwt; 19-12-08 om 21:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-08, 22:15
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

De guide die je volgt is idd de goede guide. Cydia is gewoon geinstalleerd op firmware 2.2. Als je nog verdere vragen hebt kun je die altijd stellen in het topic dat je noemde.

Om verdere vervuiling van het forum te voorkomen gaat hier een slotje op.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Ik wil mijn 3gs upgraden van 3.1.3 naar 4.0 dianaroelofs Jailbreak 14 20-01-11 12:13
iPhone: Iphone 1G upgraden naar 3.1.3. wil iet lukken mabaelst Jailbreak 0 13-08-10 21:27
problemen met upgraden naar 4.0 razer123 iPhone algemeen 2 24-06-10 11:31
Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen. Falastine Archief 1 23-11-09 16:32
cydia probleem, als ik wil zoeken naar updates crasht ie Pierce Jailbreak apps en thema's 8 28-01-09 02:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.