//

Mail vraag.

Mail vraag. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Gezien dit mijn eerste post is kan het zijn dat er enkele dingen niet kloppen of missen. Ik heb afgelopen woensdag mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-11-07, 12:18
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard Mail vraag.

Beste mensen,

Gezien dit mijn eerste post is kan het zijn dat er enkele dingen niet kloppen of missen.

Ik heb afgelopen woensdag mijn iPhone eindelijk binnen gekregen, deze was al voorzien van een unlock. Ik weet niet hoe de telefoon geunlocked is maar krijg hier binnenkort bericht over.

Nu heb ik mijn gmail account ingesteld op mn iPhone (IMAP). Ik heb dit thuis eerst geprobeerd via Wi-Fi en dit werkt perfect.
Momenteel zit ik op het werk en ik kreeg net een melding dat ik een nieuw mailtje heb gekregen. Nu weet ik niet hoe ik deze melding heb kunnen ontvangen gezien ik Wi-Fi/EDGE etc. uit heb staan.

Dit is misschien een domme vraag maar ik heb echt geen idee hoe dit werkt en alvorens ik een (eventuele) torenhoge rekening krijg, wil ik dit toch even duidelijk hebben.

Bvd,
SureZal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-07, 22:22
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

-kan een slotje op-

iToggle moet geinstalleerd worden.
  #3  
Oud 26-11-07, 01:51
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Oke, mooi
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres danielc iPhone algemeen 2 05-10-08 15:44
vraag rond push-mail van yahoo borsato iPhone algemeen 9 13-07-08 17:37
Mac OS X: vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator) truckdiver Desktop-applicaties 0 14-04-08 11:12
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? meurkens iPhone algemeen 6 17-03-08 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.