//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag een beschermhoesje gaan zoeken in Oostende. Binnengestapt bij een Sw**tchshop en er eentje zien hangen. Jammergenoeg in het roze. I'm out of the closet, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-07, 21:58
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard iPhone in België

Vanmiddag een beschermhoesje gaan zoeken in Oostende. Binnengestapt bij een Sw**tchshop en er eentje zien hangen. Jammergenoeg in het roze. I'm out of the closet, maar om het nu aan de iPhone te gaan hangen ging me wel een beetje tever. ) Maar de interesse naar mijn iPhone bij de verkoopster was gewekt. Die wist me te vertellen dat de iPhone in België waarschijnlijk er pas komt ten vroegste in mei 2008!! Ze vermoed (nadat ik het haar vroeg) versie 2. Zou dit kunnen kloppen? Zou dit dan ook opgaan voor Nederland?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-07, 22:05
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Zij kan dat zover ik weet, niet weten hoogstens gokken. De winkels zijn niet officieel van apple, het zijn doorverkoopwinkels die nauwelijks een link hebben met apple.

Maar dat denk ik
  #3  
Oud 03-12-07, 22:41
Sergoke Sergoke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 34
Standaard

Ja, dat klopt, maar wees gerust ze zijn heel goed op de hoogte van het reilen en zeilen bij Apple. Over de lanceerperiode was ze zeker van haar stuk (leek me) maar van versie 2 vertelde ze me dat ze vermoede dat het daarom is dat hij uitgesteld wordt tot mei. Dat was ze niet zeker, dat vermoede ze.
  #4  
Oud 03-12-07, 22:56
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Dat van versie 2 kan klopen maar een voorbeeld:
Ik ga 1 maand geleden naar de apple store in den haag en daar was een man zeker dat hij in nederland met kerst zou komen niet dus
  #5  
Oud 04-12-07, 13:22
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Niemand in de Apple verkooppunten (officiele of niet) weet wanneer Apple ergens iets uitbrengt. Gokken op mei 2008 is makkelijk, het ligt nog ver weg, en tegen die tijd kan er vanalles gebeuren, en als ie vroeger komt, is het alleen maar positief voor de klanten. Maar op dit moment is er dus niemand die kan zeggen wat Apple waar en wanneer released.

Jonas
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 15:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.