//

Wie wil mij helpen geef aub raad

Wie wil mij helpen geef aub raad discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net m'n iphone 3g gekregen met firmware 2.2.1 (5H11) op een vodafone 3G abo. modem firmware is van 02.30.03 Alles werkt perfect en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-03-09, 18:12
Desp Desp is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard Wie wil mij helpen geef aub raad

Ik heb net m'n iphone 3g gekregen met firmware 2.2.1 (5H11)
op een vodafone 3G abo.
modem firmware is van 02.30.03

Alles werkt perfect en ik ben ook al aardig op weg ermee, maar nu zit ik toch met de volgende vragen......

Ik wil mijn Iphone gebruiken als modem voor m'n laptop, nu lees ik dat ik hier een jailbreak voor moet uitvoeren?
Wat is hiervan waar? Ik hoor nl. de meest vreselijkste dingen over het ombouwen van de iphone.
- Dat als je hem na het installeren van de jailbreak aansluit op itunes en als je accepteer op een update dat je dan een ipod over hou?
- Dat er fouten kunnen ontstaan in het OS, waardoor de iphone soms kan uitvallen etc?

Al met al rede voor deze vraag, of het veilig is de jailbreak uit te voeren (en wie wil mij wijzen op de juiste TUT?) of er een mogelijkheid is om mijn iphone als modem te gebruiken zonder de jailbreak.

Ik zou graag een jailbreak uitvoeren als dit wel safe kan..
ik heb nl. ook al een kleine 12 Gb staan aan .ipa files, welke nu ook niet werken als ik deze wil synchroniseren met m'n iphone middels itunes.

heel verhaal dus.. ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven in deze.
Alvast super bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-09, 18:14
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Vooraleer al je die vragen stelt lees eens de wiki's hier op de site en zoek even de term jailbreak op. Ik heb de indruk dat je deze niet echt kent.
  #3  
Oud 22-03-09, 18:23
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Wordt al veel over geschreven op dit forum vandaar een slotje.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 3G 8GB wie wil mij helpen unlocken 3.1.3 elyas Unlock 1 30-06-10 09:20
Wie wil mij helpen unlocken? annuh Archief 1 03-01-10 17:55
Wie wil mij helpen te solderen ? mvveelen Archief 14 11-11-09 21:58
Wie wil mij helpen (Rotterdam e.o.)? solutions iPhone algemeen 1 03-02-09 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.