//

Het "Help deze iPhone noob opweg" topic

Het "Help deze iPhone noob opweg" topic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone forum mensen, Sinds kort ben ik ook in het bezit van een prachtige iPhone. De iPhone heeft firmware versie 1.1.1, ik heb hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-07, 12:59
JaapTrekhaak JaapTrekhaak is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard Het "Help deze iPhone noob opweg" topic

Beste iPhone forum mensen,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een prachtige iPhone. De iPhone heeft firmware versie 1.1.1, ik heb hem unlocked gekocht op eBay.

Nu zie ik op dit forum allemaal leuke/mooie/handige programma'tjes staan, echter ga ik meestal al de mist in bij de eerste handeling die gedaan moet worden . Ik hoop dat jullie mij, in leken taal, opweg kunnen helpen.

Deze dingen zou ik sowieso graag willen:
- Nummerformatie
- iPhone in Nederlandse taal
- Internationaal aanzetten
- Naam & foto herkenning
- SMS fix
- Toetsenboard e.d. qua looks aan kunnen passen

Zoals je ziet, heb ik dus wat te doen .

Maar nu kom ik gelijk bij het eerste probleem: altijd wanneer ik naar een artikel ga staat er plaats de bestanden *blabla* in /System/Library/blabla/ . Alleen waar vind ik dit in godsnaam?

Ik heb op mijn iPhone een applicatie staan die 'Installer' heet, hier kan ik in een lijst allemaal leuke applicaties kiezen die vervolgens geïnstalleerd worden, en ik heb iTunes op mijn Windows XP computer. Echter kan ik nergens de mappen vinden waar ze het in de artikelen over hebben. Heb ik soms nog meer programma's nodig? Zoja, welke?

Alvast bedankt,

Jaap
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-07, 13:04
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je moet beginnen met het installeren van OpenSSH met installer. Hiermee kun je connecten naar je iPhone en die bestanden dus in die mappen plaatsen.
Gebruik Winscp om te connecten naar je iPhone. De eerste keer kan het connecten wat lang duren. In de wiki staat veel over het connecten enzo.
  #3  
Oud 04-12-07, 13:11
JaapTrekhaak JaapTrekhaak is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Je moet beginnen met het installeren van OpenSSH met installer. Hiermee kun je connecten naar je iPhone en die bestanden dus in die mappen plaatsen.
Gebruik Winscp om te connecten naar je iPhone. De eerste keer kan het connecten wat lang duren. In de wiki staat veel over het connecten enzo.
Hartelijk dank voor je snelle antwoord, nu kom ik echter alweer bij het volgende probleem (ja ik ben echt een leek):

Als ik naar de installer ga, en onderin op 'Instal' druk (het 2e icoontje van links met dat plusje erop), en als ik dan naar 'All Packages' ga, dan zie ik daar geen OpenSSH tussen staan. De lijst is alfabetisch gerangschikt, het lijkt me dus niet dat ik eroverheen kijk. Of zit ik helemaal bij het verkeerde te kijken?

Alvast bedankt,
Jaap
  #4  
Oud 04-12-07, 13:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaapTrekhaak Bekijk bericht
Beste iPhone forum mensen,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een prachtige iPhone. De iPhone heeft firmware versie 1.1.1, ik heb hem unlocked gekocht op eBay.

Nu zie ik op dit forum allemaal leuke/mooie/handige programma'tjes staan, echter ga ik meestal al de mist in bij de eerste handeling die gedaan moet worden . Ik hoop dat jullie mij, in leken taal, opweg kunnen helpen.

Deze dingen zou ik sowieso graag willen:
- Nummerformatie
- iPhone in Nederlandse taal
- Internationaal aanzetten
- Naam & foto herkenning
- SMS fix
- Toetsenboard e.d. qua looks aan kunnen passen

Zoals je ziet, heb ik dus wat te doen .

Maar nu kom ik gelijk bij het eerste probleem: altijd wanneer ik naar een artikel ga staat er plaats de bestanden *blabla* in /System/Library/blabla/ . Alleen waar vind ik dit in godsnaam?

Ik heb op mijn iPhone een applicatie staan die 'Installer' heet, hier kan ik in een lijst allemaal leuke applicaties kiezen die vervolgens geïnstalleerd worden, en ik heb iTunes op mijn Windows XP computer. Echter kan ik nergens de mappen vinden waar ze het in de artikelen over hebben. Heb ik soms nog meer programma's nodig? Zoja, welke?

Alvast bedankt,

Jaap
Beste Jaap Deze site heeft een zoekfunctie en over alles wat jij wilt is wel een topic danwel een wiki guide geschreven. Misschien moet je daar eerst maar een in gaan zoeken. Je zult er vast vinden wat je allemaal op je iPhone wilt hebben.

Slotje dus
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De groote "Ik heb een Iphone 4" Topic dtroxx Archief 2 30-06-10 08:42
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 22:59
Het grote "deze FM frequentie is nog vrij" topic Martijn Snels iPhone accessoires en onderdelen 2 23-03-08 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.