//

iPhone OS 3.0 - deel 2

iPhone OS 3.0 - deel 2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paplip mensen ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen maar ik heb de 3.0 en wil upgraden naar 3.0 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-04-09, 07:22
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
mensen ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen maar ik heb de 3.0 en wil upgraden naar 3.0 beta 2 nou zit ik bij vitu op zijn def acount ik heb geen contact met hem want hij reageert nergens op
kan hij me van zijn dev acount gooien? zoja kan ik dan nog upgraden of heb ik dan een gebrickte iphone weet effe niet wat ik moet doen stel dat ik het doe dan kan ik zeker niet meer terug naar 3.0 beta 1 graag advies b.v.d
Je kan beter goed afspreken met de persoon die je op zijn dev account zet want ja die kan je erafgooien en bij de eerstvolgende sync heb je pech en kan je niets meer doen (alleen terug naar af).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-04-09, 12:43
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Modbreak:
Ik quote:
Citaat:
Graag hier verder discusseren over de firmware 3.0. Dan wel wat er als ontwikkelaar allemaal (on)mogelijk is. Andere vragen omtrent 3.0, zoals 'hoe kom ik aan de firmware' of 'hoe installeer ik 3.0' worden direct verwijderd.
Daarom is dit bericht verwijderd.


Laatst gewijzigd door Destiny; 05-04-09 om 12:46.
  #23  
Oud 05-04-09, 12:54
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
mensen ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen maar ik heb de 3.0 en wil upgraden naar 3.0 beta 2 nou zit ik bij vitu op zijn def acount ik heb geen contact met hem want hij reageert nergens op
kan hij me van zijn dev acount gooien? zoja kan ik dan nog upgraden of heb ik dan een gebrickte iphone weet effe niet wat ik moet doen stel dat ik het doe dan kan ik zeker niet meer terug naar 3.0 beta 1 graag advies b.v.d
Ik heb 3.0 beta 1 ook via hem geïnstalleerd en inmiddels zonder problemen beta 2 er op gezet.
Maar: Ik kan wel een gokje nemen omdat het niet mijn dagelijkse iPhone is die ik hiervoor gebruik.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #24  
Oud 06-04-09, 22:23
robinspeijer robinspeijer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Schiedam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Ik kreeg net op een beta 2 toestel een melding "baseband core dump in progress, this will take a few minutes". Ik heb zelf die melding nog nooit eerder gezien. De melding verscheen slechts een seconde of 3.
Iemand enig idee?
Ik heb precies dezelfde melding gehad! Hierna lag mijn internet/T-Mobile eruit. Na de telefoon in vliegtuigmodus en weer teruggezet te hebben, deed alles het weer.
  #25  
Oud 07-04-09, 18:42
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard kan geen muziek meer op mijn iphone zetten

op 1 of ander manier kan ik niet meer muziek sync nu ik 3.0 beta 2 heb geinstaleerd iemand enig idee ik heb ook de jailbreak toegepast maar icy doet het niet goed als ik winter instaleerd en ik reboot gaat tie niet meer aan dus heb ik hem weer terug gezet naar 3.0 beta 2 iemand ook de zelfde prob
  #26  
Oud 07-04-09, 19:04
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Bij deze een slotje omdat men zich toch niet kan houden aan de gestelde regels voor deze topic (zie post 1).
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: iphone werkt niet meer ( deel 2 ) MisterM24 Unlock 8 16-07-08 13:53
2 x IPhone 3G (betaal [deel] ticket) Common.Sense Koopinformatie Nederland 34 15-06-08 17:13
Deel toetsenbord iPhone zwart edward007 Unlock [archief] 18 06-12-07 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.