//

Verwarring jailbreaken/unlocken

Verwarring jailbreaken/unlocken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Over enkele dagen ben ik van plan om een abonnement te kopen met daarbij de iPhone 3g 16gb van T-Mobile. Op het moment heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-09, 18:56
Lukk Lukk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Question Verwarring jailbreaken/unlocken

Hallo,

Over enkele dagen ben ik van plan om een abonnement te kopen met daarbij de iPhone 3g 16gb van T-Mobile.
Op het moment heb ik een Orange abonnement maar me telefoon is kapot dus ik moet een simlock vrije telefoon kopen en dan kan ik daarmee aan de gang.
Mijn plan is om het abonnement van de iPhone later in te laten gaan zodat ik het Orange abonnement simkaartje kan gebruiken in m'n iPhone totdat het Iphone abonnement begint. (dus ik betaal dan een paar maanden dubbel abonnements kosten achja..)

Nu ben ik erachter gekomen dat je een iPhone simlockvrij kan maken! Maar ik heb nog geen duidelijk beeld hoe ik dit precies moet doen, en welke software ik moet gebruiken. En er is ook een heel verhaal over bepaalde versies zoals 2.2 enzo... geen idee wat het betekent.

Ik heb al enige onderzoek verricht maar er is onwijs veel informatie en sommige zijn ook niet up-to-date.

Dus wat is precies het verschil tussen unlocken, jailbreaken en activeren?

Het liefst wil ik de iPhone simlock vrij maken, maar ik heb gehoord dat je er dan ook applicaties op kan zetten die je op het internet kan downloaden (van derden). Dat is natuurlijk altijd een leuke extra

Mijn excuses als dit al een keer eerder geplaatst is.

met vriendelijke groet,


Lukk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-09, 19:00
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard eerst even goed rondkijken

Hoi, welkom hier. Kijk eens bij de Wiki, daar staan veel begrippen uitgelegd. Gebruik ook de zoekfunctie eens.
Je zal veel informatie vinden, dit draadje sluit ik even.

Kijk een hier bijvoorbeeld:
jailbreak
unlock

R
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreaken en unlocken iphone 4 Ozjifu Jailbreak 1 21-04-11 21:05
iPhone: unlocken en jailbreaken iphone 4 mitchmink Jailbreak 11 24-03-11 15:11
iPhone 1e gen.: opnieuw unlocken en jailbreaken pascalbrouwers Unlock 7 14-12-10 08:07
mogelijkheden jailbreaken/unlocken stefaaaan Archief 1 11-11-09 01:18
Iphone jailbreaken en unlocken ? amdis Archief 2 17-06-09 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.