//

Probleem met toestelcode. Help!

Probleem met toestelcode. Help! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een probleempje. Ik heb mijn iphone een paar maanden niet gebruikt (omdat ik even ben overgestapt naar blackberry). Maar nu wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-09, 23:08
Ifzaren Ifzaren is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 10
Standaard Probleem met toestelcode. Help!

Beste mensen,

Ik heb een probleempje. Ik heb mijn iphone een paar maanden niet gebruikt (omdat ik even ben overgestapt naar blackberry). Maar nu wil ik weer gebruik maken van me iphone alleen weet ik niet meer wat de toestelcode is . Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar hij geeft nu aan dat ik de iphone moet aansluiten op itunes. Nou heb ik dat gedaan en geeft itunes aan dat ik eerst de toestelcode moet invoeren voor ik er wat mee kan doen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Mvg,

I. L.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-09, 00:44
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

iTunes vraagt de toestelcode omdat hij anders geen toegang krijgt tot de iPhone om te synchroniseren.
Het enigste wat je kan doen is de iPhone herstelllen (restore). Tijdens het herstellen word de toestelcode gereset. Na het herstellen kan je dan een nieuwe toestelcode ingeven.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #3  
Oud 11-04-09, 03:56
Ifzaren Ifzaren is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie. Ik vroeg me alleen af of je mij kunt vertellen wat ik precies moet doen om de iphone te kunnen herstellen. Moet ik een bestand downloaden? zo ja, waar kan ik die vinden? Kun je mij misschien iets meer vertellen.

Mvg,

I. L.
  #4  
Oud 11-04-09, 06:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Over herstellen of de Engelse term 'restore' ('restore firmware' of 'restore iphone' zijn goede zoektermen) is al heel veel geschreven, waaronder in onze uitgebreide wiki. Om het forum niet verder te vervuilen met zaken die al eerder besproken zijn, sluiten we dit topic.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit jacobkugel iPhone algemeen 0 04-03-11 12:06
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 18:16
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 15:40
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) jayjay00 iPhone Apps 3 19-01-10 21:23
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.