//

komt er een unlock voor de 3g ??

komt er een unlock voor de 3g ?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn vraag is: komt er binnenkort een unlock voor de 3g 2.2.1 bb 02.30.03? heb een iphone uit duitsland gehaald,en met een ismart chip ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-09, 00:33
Ibob's schermafbeelding
Ibob Ibob is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard komt er een unlock voor de 3g ??

hallo,

mijn vraag is: komt er binnenkort een unlock voor de 3g 2.2.1 bb 02.30.03?
heb een iphone uit duitsland gehaald,en met een ismart chip en een rebel-sim kan ik hem niet aan de praat krijgen??
heb alle aanwijzingen gevolgd maar blijf geen service houden...heb nu dus een iphone waar ik alleen maar muziek kan beluisteren...dus een dure ipod baal baal...
wil hem ook niet wegdoen!! heb de 1e generatie iphone gehad dus ik weet wat je allemaal met een iphone kan doen,als die werkt.

kort samengevat kan die 3g uberhaupt geunlocked worden in de nabije toekomst??
alvast bedankt voor hopelijk nuttige info!!!

"heb je een gezond kind,heb je 1000 wensen...heb je een ziek kind ..dan heb je er maar 1 !!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-09, 07:10
Dutchstar Dutchstar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 22
Standaard

Dit is niet mogelijk aangezien het Dev team vrijwel al hun aandacht schenkt aan het hacken van OS 3.0, met de nieuwe modem firmware.

Omdat er geen speciale aanpassingen waren in het 2.2.1 update zullen ze het (nog) niet hacken.

Dus geduld is hier vooral een schone zaak. En je bent niet de enige met een 'dure' ipod.

Dutchstar~
  #3  
Oud 22-04-09, 17:43
Ibob's schermafbeelding
Ibob Ibob is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

bedankt voor je reaktie...
geduld is zeker in dit geval een schone zaak,maar komt er wel een unlock voor die iphone???
als dat het geval is wacht ik rustig af.....en hoe kan je zien hoe oud je iphone is? (heb mijne via mp gekocht geen bon)

thanks!!!
  #4  
Oud 22-04-09, 18:09
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

heb je al geprobeerd met de Baseband downgrade app uit cydia een aanpassing te doen. dat zou wellicht nog een oplossing kunnen zijn om na de bb downgrade alsnog met yellowsnow je ipod (ha ha) te kunnen laten bellen.
je zult dan wel eerst een jailbreak moeten doen.....
  #5  
Oud 07-05-09, 22:54
Sergioni Sergioni is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Sergioni
Standaard

IBob, ik snap wat je zegt en hoe je je voelt, zo zijn er duizenden waarvan het geduld nu aardig op de proef wordt gesteld, ik ben er zelf ook eentje van, check anders mijn forum maar eens, heb ook alles al een keer of meer geprobeerd....K*Tzooi!
  #6  
Oud 07-05-09, 23:38
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik ga hier tevens een slotje op zetten. Er zijn al meerdere discussies over de permanente 3G unlock. Je zult, als vele hier, nog wel even moeten wachten.
Als er een unlockt komt zal dat meteen worden aangegeven op de frontpage.

Slotje.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Denken jullie dat er nog een unlock komt? Kevin Unlock 2 12-05-11 00:05
iPhone 4: wanneer komt de unlock voor BB 02.10.04 larssie111 Unlock 2 13-01-11 22:19
iPhone 4: unlock voor iphone 4 komt later dan 3g en 3gs calibra Unlock 6 02-11-10 16:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.