//

iPhone uit VS: manier om te unlocken en garantie behouden?

iPhone uit VS: manier om te unlocken en garantie behouden? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) 26 december vertrekt mijn broer naar de VS tot 10 januari. (Los Angeles) Hij wil wel een iPhone voor mij meenemen. Maar ik ben erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-07, 22:23
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard iPhone uit VS: manier om te unlocken en garantie behouden?

26 december vertrekt mijn broer naar de VS tot 10 januari. (Los Angeles)
Hij wil wel een iPhone voor mij meenemen.

Maar ik ben erg aan het twijfelen tussen de iPhone of een iPod Touch.

Reden? Ik heb gelezen dat als je de iPhone unlocked de garantie vervalt, en ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat je dan terug naar de VS moet gaan moest je toch garantie willen.

Klopt dit?

Is er een veilige methode om te unlocken zodat Apple dat niet kan zijn tijdens eventuele reparatie?
Kan je vanuit België een aangekochte iPhone niet laten repareren in garantie?

Maar voor die 100 euro verschil, zou ik een iPhone ipv een iPod touch willen. Maar voor de garantie twijfel ik erg.
Ik zou niet graag na een paar maand een herstelling willen laten uitvoeren voor 200 euro.

Die iPhone zal dus wrs nog niet te unlocken zijn (firmware 1.1.2 OTB)
Maar ik heb er geen probleem mee te wachten tot er een nieuwe versie van AnySim komt. (ondertussen als de Touch gebruiken)

Ik heb al dingen als tubosim bekeken, maar die gaan soms over de 100 euro op eBay

Wat raden jullie me aan te doen?
iPhone of Touch? Is er een manier voor garantie te hebben op de iPhone?


Wordt er trouwens veel gecontroleerd de VS? M'n broer gaat vanuit Los Angeles naar Schiphol en van Schiphol naar Zaventem (Brussel).
Ik zou gewoon de iPhone in de doos laten en het hem in zijn koffer laten steken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-07, 22:50
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Laat hem een Iphone meebrengen!

Het is niet een nieuwe versie van anysim dat nodig is voor de unlock,maar gewoon een nieuwe FW ( dit geheel ter zijde)

Garantie daar kun je over blijven mekkeren...

PS:IS beter dat hij de iphone eruit haalt en hem gewoon in z'n broek draagt...
  #3  
Oud 08-12-07, 22:57
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stibou Bekijk bericht
Laat hem een Iphone meebrengen!

Het is niet een nieuwe versie van anysim dat nodig is voor de unlock,maar gewoon een nieuwe FW ( dit geheel ter zijde)

Garantie daar kun je over blijven mekkeren...

PS:IS beter dat hij de iphone eruit haalt en hem gewoon in z'n broek draagt...
En de doos in de koffer of weggooien? (zou hem graag hebben)
Maa is er echt geen manier om te unlocken zonder dat de garantie vervalt?
Iemand al een kapotte iPhone gehad? Wat gedaan?
  #4  
Oud 09-12-07, 01:37
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Als je ermee terugvliegt doos weggooien.

Je kan ook de iPhone per koerier laten sturen voor EUR 70,-. Zet er dan op dat het om en MP3 speler gaat oid. Met een beetje geluk komt ie er zonder invoerheffingen doorheen anders kost het je 6 - 7 tientjes. Maar dan heb je wel de doos


Kapotte iPhone is volgens mij of zelf sleutelen, of een mannetje voor je laten sleutelen of een nieuwe kopen. Bij Apple kan je niet terecht, tenzij je voor EUR 999,- een officieel ge-unlockte bijv. in Duitsland hebt gekocht.

Je moet je voorstellen dat in Nederland over het algmeen alleen de echte Apple freaks (en dat bedoel ik positief) en gadget junks (ook positief) een iPhone hebben. Hen maakt het niet uit of hij kapot gaat of niet of dat ze naar Duitsland moeten om voor EUR 999,- een unlocked versie te kopen; ze moeten en zullen zo'n apparaat gewoon hebben. Ik ben echt stikjaloers op elk individu dat nu met een iPhone rondloopt, maar ik heb besloten te wachten tot providers 'm hier gaan aanbieden, met garantie en al. Ik heb geen zin om nu 400 EUR en dat er straks iets gebeurt waardoor ik 'm niet meer kan gebruiken (typisch iets dat mij zou overkomen namelijk). En bijna duizend euro gaat bij echt een stapje te ver. Desalniettemin blijf ik dit forum dagelijks volgen, want er staat voldoende leuke en interessante info op! En wie weet verander ik bij bepaalde ontwikkelingen (die hier snel vermeld staan) alsnog van mening....
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'

Laatst gewijzigd door Marked; 09-12-07 om 09:55.
  #5  
Oud 09-12-07, 11:22
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard

https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
Kan iemand zijn serienummer daar eens ingeven (van z'n iPhone), en Nederland of België als land selecteren. Geven ze garantie?
Als je nu bij defect je iPhone helemaal terug naar fabrieksinstellingen kan zetten.
  #6  
Oud 09-12-07, 11:26
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard

sorry, ik lees nog maar net:
3. Can I get my iPhone serviced outside the U.S?
No, service for eligible repairs is only available in the United States of America.

Maar als het lukt om die terug naar fabrieksintellingen te krijgen, en dan meegeef met iemand die naar Amerika gaat, zou dat lukken? Op de site staat dat het binnen 3 dagen zou moeten gerepareerd zijn.

Is er een unlock manier zodat Apple niet ziet dat hij unlocked is geweest?

P.S. kan iemand toch eens garantie met het serienummer controleren met een iPhone uit de VS en bij de garantiechecker als land het Verenigd Koninkrijk selecteren? Bedankt!
  #7  
Oud 09-12-07, 21:22
cashenco cashenco is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard

ik heb zojuist ff serienummer ingetoetst op de site, maar helaas er wordt geen garantie gegeven tenzij activering met At&T
  #8  
Oud 09-12-07, 21:24
cashenco cashenco is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard

met als land UK idem, geen activering dus geen garantie
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? Tijsss Jailbreak 10 29-01-11 23:54
iPhone: iphone jailbreaken en unlocken. apps behouden lovevspride Jailbreak 9 17-05-10 21:21
iPhone 3G: De beste manier om je iPhone 16GB te unlocken (3G) Goudvis12 Unlock 7 17-08-08 18:28
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken JayMie84 Archief 4 13-02-08 14:30
otb 1.1.2 jailbraiken en unlocken, de beste manier??? cederique Archief 38 10-02-08 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.