iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/348-iphone-word-niet-meer-herkend-door-usb-itunes.html)

benquick 28-09-07 17:42

iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ?
 
als ik de iphone aansluit op de usb poort wordt deze niet gevonden .
de iphone start ook slecht op .
ik heb al eens reset geprobeerd maar dat helpt niet.
kan ik mischien de software reseten zonder usb via wi-fi ofzo.
heeft er mischien iemand hier een oplosing voor ?

Freek 29-09-07 01:49

Je zult de software dan moeten restoren via iTunes. LET OP: ZORG DAT JE NIET 1.1.1 INSTALLEERD, MAAR ALLEEN 1.02!!

kaz 30-09-07 13:58

iphone usb probleem
 
ik heb ook dat probleempje van het niet herkennen gehad. het probleem is opgelost als je de iphone direct op een usb poort van de computer aansluit en dus niet via een hub.

hoop dat dit helpt.

groeten,

Kaz

MacApp 30-09-07 14:24

Dus ook niet via het toetsenbord!

kaz 30-09-07 14:27

iphone
 
inderdaad ook niet via toetsenboard.

hanzopower 30-10-07 21:07

Itunes traceert Iphone niet
 
als ik een iphone via usb aansluit op mijn laptop hoor ik geen activatie geluid...alsook gebeurd er nix op itunes.....dit is namelijk geen probleem met mijn computer want als ik een andere iphone aansluit traceert hij hem wel....het gaat dus hier over 1 enkele Iphone....alsook start diezelfde iphone heeeeeel traag op....al blokkeerd de helft soms omdat hij zo traag is.

hanzopower 30-10-07 21:23

ik heb ook ditzelfde probleem.....maar het helpt niet.....ik sluit die usb rechtreeks aan op mijn laptop.....dus kan ook ni restoren bij itunes...Want daarvoor moet ie eerst herkend worden door je usb

Mailman 30-10-07 21:45

Iphone Unlocken
 
Mede Iphoners....:-),

Ben sinds vandaag in het bezit van een Amerikaanse iPhone.
Heb er een cd tje bijgekregen om de SIM te activeren.

AnySIM is blijkbaar reeds geinstalleerd op de Iphone.

Als ik de GUI open kan ik het eea installeren.
Als ik echter dan de iPhone met de laptop verbind via USB, en ik probeer wordt het gezien door Windows als een fotocamera, zie bijlage. Hierdoor kan ik dus niks installeren op m'n iPhone.

Wie kan me hierbij helpen?

Wat doe ik fout?

Wi-Fi 30-10-07 22:19

Als iemand linux heeft en weet hoe je usb moet mounten aan systeem kan je dat nog even proberen om zo wat files te herstellen.
Andere optie is er denk ik niet op dit moment.

Mailman 30-10-07 22:24

Heb zelf ook Linux, maar ben niet ervaren genoeg om zoiets uit te voeren helaas.....

trimix 01-11-07 19:42

probeer die iphone eerst eens helemaal te restoren

thijsvgelder 18-12-07 01:13

mijn iphone wordt ook niet meer herkent door usb en itunes, ook is hij ontzettend traag en bijna niet meer te gebruiken, wie helpt mij

lema 18-12-07 09:31

1 Bijlage(n)
Mijn Iphone werd ook niet meer herkend door iTunes. Nadat ik een vinkje had geplaatst bij: synchroniseer automatisch wanneer deze iPhone wordt aangesloten, werd hij weer herkend. Misschien werkt dit ook bij jou probleem.

thijsvgelder 18-12-07 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lema (Bericht 29008)
Mijn Iphone werd ook niet meer herkend door iTunes. Nadat ik een vinkje had geplaatst bij: synchroniseer automatisch wanneer deze iPhone wordt aangesloten, werd hij weer herkend. Misschien werkt dit ook bij jou probleem.

waar moet je die aanvinken????

metck 18-12-07 13:52

In itunes; hoofdscherm als je je iphone aangelosten hebt.

Maar goed, als je iphone in itunes al niet herkent wordt... ;)

trimix 18-12-07 14:42

probeer eerst eens itunes opnieuw te instaleren ....ik denk een driver probleem

thijsvgelder 18-12-07 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trimix (Bericht 29073)
probeer eerst eens itunes opnieuw te instaleren ....ik denk een driver probleem

heb ik al 2 keer op nieuw geinsteleerd, werkt ook niet

Stiruam 18-12-07 17:07

Hmm erg vreemd probleem...Heb je het al een keer op een andere USB poort geprobeerd? Zoja ook op een andere PC? Zoja welke windows heb je (XP, Vista?) en welke iTunes heb je...? Mischien kan ik je een beetje helpen

Greetz, Stiruam

Ezekiel 18-12-07 17:44

@Stiruam ik weet dat thijs een osx machine heeft.
@thijs ik weet wel wat als ik hem nou voor weinig van je overneem

greetz Joost

Stiruam 18-12-07 17:58

Och hoe dom het staat zelfs bij zn naam maar ik eerst naar het eerste bericht waar ik windows zag en toen naar het laatst... En ging dr vanuit dat het dezelfde persoon was xD


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.