//

Applicaties kopen uit meerdere Appstores

Applicaties kopen uit meerdere Appstores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum leden, Ik ben een nieuwe iPhone eigenaar, en mijn vraag gaat over het kopen van applicaties in Appstores vanuit meerdere landen. Doordat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-06-09, 21:14
phonefreak phonefreak is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard Applicaties kopen uit meerdere Appstores

Hallo forum leden,

Ik ben een nieuwe iPhone eigenaar, en mijn vraag gaat over het kopen van applicaties in Appstores vanuit meerdere landen.

Doordat ik al heb gezocht weet ik dat je voor iedere appstore een aparte iTunes account nodig hebt.

Ik neem aan dat je een e-mail adres nodig hebt om een iTunes account aan te maken.
  • Heb ik voor elke aparte iTunes account een andere e-mail adres nodig?
  • Heb ik voor elke aparte iTunes account een andere credit card nodig?
  • Zal de Amerikaanse Appstore een europese credit card accepteren?
  • Is een alternatieve betaalwijze dan een credit card voor de Amerikaanse Appstore?

Ik lees in het forum dat er allerlei problemen kunnen voorkomen bij het gebruik van meerdere appstores. Dat bijvoorbeeld de apps gekocht in een andere store niet meer werken als je van land wisselt. Kan iemand vertellen hoe dat zit?

Om gebruik te maken van een andere store is het simpelweg een kwestie van:

1. Account afmelden
2. Machtiging intrekken voor je PC
3. Inloggen met je account voor de andere Appstore van een ander land (b.v. Amerika)
4. PC opnieuw machtigen

Sorry voor de vele vragen, maar ik heb nog geen iTunes account aangemaakt, en om problemen te voorkomen wil ik graag weten hoe ik dit moet aanpakken.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-09, 08:21
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Je kan gewoon een account aanmaken voor de Nederlandse AppStore.
Mocht je apps willen kopen die niet in de Nederlandse AppStore te vinden zijn kan je een US account aanmaken, dit staat hier beschreven.

Een Nederlandse creditcard werkt niet in de US store, maar ook hier is al een topic over.

Maak gewoon een Nederlands account aan en mocht je echt de behoefte hebben om apps uit een AppStore van een ander land te kopen, kan je eerder genoemde topics raadplegen. Mocht je tegen problemen aanlopen, kan je je vragen in ditzelfde topic kwijt.

Omdat voor jouw problemen al topics bestaan, gaat deze op slot

//Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 08-06-09 om 09:17.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: meerdere beveiligde mail applicaties Blisto Jailbreak 2 01-04-11 11:05
Applicaties voor bedrijven met meerdere iPhones. Jacoke iPhone Apps 0 28-01-10 11:33
Accu snel leeg bij meerdere applicaties geinstalleerd b.vaneijk iPhone algemeen 12 06-03-09 08:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.