//

simkaart word niet ondersteund

simkaart word niet ondersteund discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had tijdje geleden op mijn iphone alle instellingen en inhoud verwijdert waarna hij dus niet meer werkte. Door wat te zoeken op jullie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-09, 12:33
amdis amdis is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard simkaart word niet ondersteund

Hallo,

Ik had tijdje geleden op mijn iphone alle instellingen en inhoud verwijdert waarna hij dus niet meer werkte. Door wat te zoeken op jullie forum heb ik hem via Itunes kunnen herstellen en alles blijkt nu in orde te zijn.
Als ik hem nu wil opstarten vraagt hij om mijn simkaart te plaatsen voor de Iphone te activeren. Ik plaats mijn simkaart (proximus met rebelsimcard) maar hij blijkt dit niet te "zien". Als ik de simkaart plaats zonder de rebelsimcard ziet de Iphone deze wel maar krijg ik de melding: "de simkaart in deze Iphone wordt niet ondersteund".

Iemand die raad heeft en mij kan helpen ??

Alvast bedankt
Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-09, 12:48
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je zult hem moeten activeren met Quickpwn.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 04:42
iPhone 3GS: de simkaart in deze iphone word niet ondersteund smonte Unlock 4 24-11-09 21:27
de simkaart in deze iphone word niet ondersteund fuqua Archief 12 31-07-09 20:28
sim word niet ondersteund DonCastellano Archief 1 02-07-09 22:29
De SIM-kaart in deze Iphone word niet ondersteund and----rew Archief 2 24-09-08 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.