//

scherpe randjes aan OS 3 GM

scherpe randjes aan OS 3 GM discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen heb ik op mijn Iphone 3G het nieuwe OS (3.0GM) draaien. Veel nieuwe en zeer welkome functies, ik ben er dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-06-09, 18:39
Ewout Ewout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hvittingfoss, Noorwegen
Berichten: 6
Standaard scherpe randjes aan OS 3 GM

Sinds een aantal dagen heb ik op mijn Iphone 3G het nieuwe OS (3.0GM) draaien. Veel nieuwe en zeer welkome functies, ik ben er dan ook heel blij mee.

Toch zitten drie zaken me niet lekker aan deze update.

1) na vijf tot zes uur op m'n bureau geeft de batterij aan dat deze nog maar halfvol is. 3G en bluetooth staan dan uit. Ik bel erg weinig en heb in dit geval ook geen muziek geluisterd o.i.d. Wi-Fi staat wel aan, maar zo had ik het in de laatste 8 maanden ook.

2) Regelmatig blijk ik stomweg niet bereikbaar te zijn. Als ik me zelf probeer te bellen via een ander toestel krijg ik een bericht van m'n provider dat m'n toestel uitgeschakeld is. Als ik de iPhone herstart of even op 'vliegtuig' stand zet en weer terug ben ik ineens weer bereikbaar. In dit geval dus ook geen gebruik van 3G.
Pikant detail in deze is, dat ik zelf als Nokia Level4 technician werkzaam ben en me dagelijks bezig hou met het tunen van telefoons i.c.m. GSM/3G netwerken.

3) Met m'n splinternieuwe Bluetooth headset (Nokia BH-604) geeft een geweldig geluid en ook bellen gaat prima. Maar de twee toetsen om naar het volgende of vorige nummer te skippen worden blijkbaar niet ondersteund. Geen ramp, wel jammer.

Nu weet ik wel dat 3.0 nog niet officieel is, maar het is wel een GoldenMaster, wat zoiets betekent als: definitieve versie. In dit geval hoop ik dat ik het mis heb, maar ik ben bang dat ik minstens tot 3.01 moet wachten voor dat alles werkt zoals het bedoeld is.

Dit stukje was niet om te klagen maar alleen om een ervaring te delen.

Groet uit Noorwegen,


Ewout Schalkwijk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-09, 19:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan voor 3.0 ervaringen gewoon hier terecht, niet nodig om hiervoor een nieuw topic te gaan openen.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 21:37
Wi-fi thuis aan played Wi-Fi 1 21-06-10 09:22
Iphone 3Gs Met scherpe rand rechts voor mphone Odido (T-Mobile) 20 02-04-10 15:34
3G altijd aan daaf85 iPhone algemeen 8 21-09-08 17:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.