//

Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!???

Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 2G (16GB). Ik heb hem van iemand overgekocht en wilde vanochtend een update doen via Itunes. Dit heb ik ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 19:59
Wollie85 Wollie85 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!???

Hallo,

Ik heb een iphone 2G (16GB). Ik heb hem van iemand overgekocht en wilde vanochtend een update doen via Itunes. Dit heb ik ook gedaan, maar hij geeft aan dat de sim niet goed is, waarschijnlijk zit er nu een simlock op. Nu wil ik hem weer herstellen naar een oudere firmware. Heb drie verschillende geprobeerd voor de 2G, maar krijg elke keer een error:
De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (20).
Ook in DFU mode maar dan code (1600).

Ik kwam er niet uit en heb t-mobile gebeld (mijn provider). Die gaven aan dat het een bekend probleem is en dat ze bezig zijn met een oplossing te zoeken. Kon wel naar de t-mobile winkel om er een oudere versie op te zetten. Dit deden ze echter niet, omdat het toestel niet van hun was.
Hierop naar een andere winkel gegaan om te vragen of ze deze simlock eraf konden halen. Dit kon hij echter niet omdat voor 3.0? geen crack was.

Nu kan ik dus helemaal niet mijn iphone gebruiken! Heb vanalles geprobeerd. Kan iemand mij hiermee helpen? maakt me nu niet meer uit welke versie als hij het maar weer doet.

Groet,
Wouter

Laatst gewijzigd door Wollie85; 18-06-09 om 20:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 20:26
mdrongelen mdrongelen is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Terneuzen
Berichten: 62
Standaard

Sorry als ik het betreffende forum niet kan vinden voor dit onderwerp:
Mijn batterij moet ik ongeveer elke dag (soms 2) opladen, dit duurt me ongeveer 2a3 uur.
Nu ben ik vanaf 16u tot 1930 aant opladen via usb en zittie nog maar aan 75% .
Lijkt dit langzamer te gaan als toen met 2.2.1 ?
Ook LIJKT de batterij warmer te worden.
Ervaringen?

Laatst gewijzigd door mdrongelen; 18-06-09 om 20:32.
  #3  
Oud 18-06-09, 20:49
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Allebei gelieve de zoekfunctie gebruiken.
Jullie vragen zijn al behandeld.

@Wollie85:
Even zoeken op je foutcodes: "error 20" en "error 1600"
Dan krijg je al genoeg topics met oplossingen

@mdrongelen:
Discussie over de batterijduur en een discussie over de temperatuur.
Gelieve in deze topics reageren.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 12:08
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! JohnKoot Jailbreak 3 18-01-10 18:34
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. sandertjuh89 iPhone algemeen 18 20-12-09 23:44
Iphone doet het niet meer na update DonCastellano iPhone algemeen 2 03-07-09 22:03
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 joris-102 Archief 1 16-12-08 09:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.