//

Verkeerd geupdate heb nu itunes logo, en call for emergency

Verkeerd geupdate heb nu itunes logo, en call for emergency discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat dus een beetje te *****n met me iphone. Hij was 2.2.1 en alles werkte. Het gaat trouwens om de eeste generatie iphone. Hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-09, 20:51
mick-b mick-b is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: almere
Berichten: 4
Standaard Verkeerd geupdate heb nu itunes logo, en call for emergency

Ik zat dus een beetje te *****n met me iphone. Hij was 2.2.1 en alles werkte. Het gaat trouwens om de eeste generatie iphone. Hij was geunlockt enz wat alles werkte. Maar nu had ik hem geupdate naar 3.0 (Ja nu weet ik dat het heel dom was) En werkte dus niet meer. Ik dacht nou dan zet ik hem weer terug naar 2.2.1 zoals ik dat al eerder had gedaan. Maar toen ik quickpwn start zei hij:
The correct IPSW will have a filename beginning with iphone1,1_3.0.

Nu als ik hem aanzet krijg ik dus het itunes loge te zien, en het emergency slide ding. Maar hoe krijg ik hem nu weer aan de praat. Ik weet niet wlke firmware dernu opstaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 20:58
bjornpieneman bjornpieneman is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Balen he.... kijk vijf draadjes lager naar mijn topic, daar staan al wat antwoorden.

Succes.
  #3  
Oud 18-06-09, 22:58
mick-b mick-b is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: almere
Berichten: 4
Standaard

Vijf draadjes?
  #4  
Oud 18-06-09, 23:03
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Mocht dit niet werken dan moet je er wat langer voor gaan zitten en de handleiding van fjetz volgen, die werkt bij sommigen wel.
1. Zorg dat je [wiki=1272]iTunes[/wiki] 7.5 op je pc/laptop hebt staan
2. Zet je iPhone in [wiki=3400]DFU[/wiki] mode en koopel hem aan je pc.
3. Herstel (zonder shift bij mij) naar versie 1.1.4
4. Halverwege zul je een error krijgen (ik kreeg 1015)
5. Koppel je iPhone los terwijl je een [wiki=1181]Scherm[/wiki] hebt met een usbkabeltje
6. Zorg ervoor dat je [wiki=1272]iTunes[/wiki] [wiki=1807]Update[/wiki] naar 8.2
7. Koppel je iPhone weer aan (nog steeds met usbkabel beeld)
8. Doe een 'SHIFT+Herstel' naar [wiki=1282]Firmware[/wiki] 2.0.1 (http://tinyurl.com/iphone2-firmware201-sizlopedia)
9. Als het goed is doorloopt je iphone deze [wiki=1807]Update[/wiki] met verve.
10. Je iPhone is klaar met updaten, maar hij is gelockt. Simlock.
11. Gebruik quickpwn en volg daar de aanwijzingen van (Detail: Mijn [wiki=1272]iTunes[/wiki] liep vast op het moment dat hij echt wil gaan pwnen, [wiki=2141]Home Button[/wiki]s indrukken etc., het duurt dan heel lang voordat je iPhone op [wiki=2442]Recovery mode[/wiki] gaat. Trek je iPhone gerust uit je dock, wacht 10 seconden en stop hem er daarna weer in. Je krijgt een error, blabla verkeerde mode, gewoon wegdrukken en 15 seconden wachten. Je zult zien dat je iPhone nu wel op [wiki=2442]Recovery mode[/wiki] staat. Vlug druk nu 5 seconden je home knop in (dat is de instructie van Quickpwn)!
12. Als alles goed is gegaan krijg je nu je iPhone weer te zien in [wiki=1272]iTunes[/wiki] (8.2 nogsteeds, gaat ook niks meer aan veranderen)
13. iTunes vraagt of je deze iPhone nieuw wilt configureren of je oude herstellen: EEN NIEUWE CONFIGUREREN MOET JE! Doorloop deze 2 (?) stappen
14. SHIFT+herstel je iPhone met Michaels 2.2.1 [wiki=1282]Firmware[/wiki] (downloadlink op pagina 1)
15. Je kunt nu je iPhone naar wens [wiki=8442]Restore[/wiki]n, je kunt ook nog even wachten tot je versie 3.0 hebt (ik heb het meteen hier gedaan)
16. SHIFT+[wiki=1807]Update[/wiki] naar de gedownloade [wiki=1282]Firmware[/wiki] 3.0 (downloadlink staat ook op pagina 1)

Dat heeft bij mij geholpen in deze situatie, alleen de stap naar 3.0 niet. Dus ik zou zeggen voor safe ga ff weer naar 2.2.1; 3.0 kun je proberen. als mislukt kun je alsnog via de voorgaande stappen weer naar 2.2.1 custom.
  #5  
Oud 18-06-09, 23:22
Riphone80 Riphone80 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Exclamation

zie nem..2003: Dat werkte bij mij wel. Helaas heb ik dat zelf moeten uitzoeken De mijne is ook van de eerste generatie en zat op 2.2.1. De 3.0 was ff leuk om te testen, dit was dan ook een Betaversie. Met veel moeite terug kunnen zetten en goed gelet op DFU (is anders dan restoremodus) Die van mij blijft nog ff op 2.2.1 anders werkt mijn vodafone internet niet (kon niet aanpassen bij Netwerk APN) en de meeste software-aanpassingen van 3.0 kan ik toch al wel. Ik wacht wel tot de berichten zo ver zijn, ook bij quickpwn...tot slot wil ik nog zeggen, *******s rules!!! (maar werkt het nog na 3.0...)
  #6  
Oud 18-06-09, 23:50
mick-b mick-b is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: almere
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dus itunes 7.5 geinstalleerd. Ik probeer de iphone te herstellen, maar i krijg de voglende fout te zien: Er is momenteel geen software voor deze Iphone beschikbaar. Controleer of u de meest recente versie van Itunes hebt en probeer opnieuw.
  #7  
Oud 19-06-09, 12:16
Tektation Tektation is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mick-b Bekijk bericht
Ik heb dus itunes 7.5 geinstalleerd. Ik probeer de iphone te herstellen, maar i krijg de voglende fout te zien: Er is momenteel geen software voor deze Iphone beschikbaar. Controleer of u de meest recente versie van Itunes hebt en probeer opnieuw.
SHIFT-herstel uitvoeren en browsen naar de firmware die je gedownload hebt (1.1.4 in jouw geval).
  #8  
Oud 19-06-09, 14:39
mick-b mick-b is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: almere
Berichten: 4
Standaard

Het lukt me nu tot dat ik hem met itnues 8.2 weer moet updaten naar het bestandje wat er tusssen staat. Het doe shift herstel, dan bladeren naar het bestandje wat in de uitleg stond, dan gaat hij een paar dingendoen. En opeens krijgi k dan een foutmelding (1600). Wat houd dat in?
  #9  
Oud 19-06-09, 14:55
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen. cederique Jailbreak 9 25-08-10 14:36
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls kilic iTunes 3 02-07-10 00:00
Emergency call scherm rubenpeters Archief 1 13-05-10 13:41
Emergency call nicky01 iPhone algemeen 2 26-02-10 16:15
itunes logo, slide for emergency .... Archief 1 27-11-08 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.