//

iPhone 3G - 16 GB

iPhone 3G - 16 GB discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een gevonden iPhone verbindt met iTunes krijg ik de volgende foutmelding Is er iets dat ik hieraan kan doen? Gewoon resetten naar fabrieksinstellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 18:21
Camowl Camowl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard iPhone 3G - 16 GB

Wanneer ik een gevonden iPhone verbindt met iTunes krijg ik de volgende foutmelding




Is er iets dat ik hieraan kan doen? Gewoon resetten naar fabrieksinstellingen zodat ik hem kan gebruiken of verkopen is al meer dan genoeg.

Heb ook al gekeken op het forum, maar nog niets gevonden. De firmware heb ik ook al gedownload, moest dat nodig zijn.



Op voorhand bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-09, 18:24
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard Doe normaal

Dus jij wil een "gevonden" iPhone verkopen? M.a.w. je wil dus een item verkopen die oorspronkelijk tot iemand anders behoort?

Kan ik je net zo goed bij het dichtstbijzijnde politiestation afzetten voor heling..

Of anders; formuleer je woorden goed.
  #3  
Oud 20-06-09, 18:49
Camowl Camowl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Misschien verkopen als ik eens gekeken heb naar abonnementen en als die te duur uitvallen. Daar is volgens mij niet echt iets mis mee als het toestel gevonden is, wat het is, stelen doe ik niet.

Kan illegaal zijn, interesseert me niet echt, ik probeer gewoon gebruik te maken van een meevaller.
  #4  
Oud 20-06-09, 18:55
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Camowl Bekijk bericht
Misschien verkopen als ik eens gekeken heb naar abonnementen en als die te duur uitvallen. Daar is volgens mij niet echt iets mis mee als het toestel gevonden is, wat het is, stelen doe ik niet.

Kan illegaal zijn, interesseert me niet echt, ik probeer gewoon gebruik te maken van een meevaller.
Daar kunnen we wel over discussiëren, maar het helpt niet. Dus jij vind het normaal om zoiets te doen? Dat is net zo goed een portemonnee vinden met geld en al het geld houden. Lekkere vent ben jij dan.

Ik ben hier fel op tegen, en ik weiger dan ook om je te helpen. Kan me voorstellen dat anderen ook hetzelfde zo over denken.
  #5  
Oud 20-06-09, 19:05
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Wil hier verder ook geen woorden aan vuil maken, tuig is het. Je moet je diep schamen. :/
  #6  
Oud 20-06-09, 19:21
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik ga geen mensen helpen die een toestel aan de praat willen krijgen die ze "gevonden" hebben. Absurd dat je het voor jezelf wil gaan gebruiken of wil doorverkopen. Breng de telefoon naar het Politiebureau!
  #7  
Oud 20-06-09, 19:26
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Camowl Bekijk bericht
Wanneer ik een gevonden iPhone verbindt met iTunes krijg ik de volgende foutmelding




Is er iets dat ik hieraan kan doen? Gewoon resetten naar fabrieksinstellingen zodat ik hem kan gebruiken of verkopen is al meer dan genoeg.

Heb ook al gekeken op het forum, maar nog niets gevonden. De firmware heb ik ook al gedownload, moest dat nodig zijn.



Op voorhand bedankt
ff quoten voor hij gaat editten.
  #8  
Oud 20-06-09, 19:31
zeromancer zeromancer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

springt van nen brug joeng. Een schande ist!
  #9  
Oud 20-06-09, 19:33
cryptapix cryptapix is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 31
Standaard

haha gast,
zal ik je de wetsartikelen laten zien waarin staat dat je van gevonden voorwerpen waarvan je redelijkerwijs kan vermoeden dat deze niet is weggegooid (en dat is dus hier ZEKER het geval) melding moet maken? en op verzoek van politie moet achterlaten.
anders is de iphone pas over 20 of 30 jaar (weet zo niet uit mn hoofd)van jou.

en zonder eigendom, kun jij het niet rechtmatig overdragen aan een ander.
ondanks dat het heeel makkelijk is om je probleem te verhelpen, hoop ik echt dat het je niet gaat lukken... trieste gast!
  #10  
Oud 20-06-09, 19:33
daffidj daffidj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Zoeits doe je idd niet! Toen ik 2 jaar geleden dure gsm had gevonden heb ik hem binnengebracht bij een winkel dicht bij de vindplaats om de geen die de gsm kwijt was de mogelijkheid te geven hem terug te komen zoeken/ophalen! IEts dat jij ook beter zou doen!
  #11  
Oud 20-06-09, 19:40
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Dit topic is gesloten en deze gebruiker is verbannen. Aan dit soort onzin doen wij absoluut niet mee. Gelukkig zijn er ook nog genoeg eerlijke personen gezien jullie reacties.

Voor Google: als de oorspronkelijke eigenaar van 'iPhone van Katje' geinteresseerd is in de contactgegevens van deze oneerlijke vinder kan hij/zij contact met ons opnemen via e-mail.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:33.