//

Verzekerings issue??

Verzekerings issue?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik hoop van harte dat jullie me kunnen helpen/adviseren Via De laagste prijzen van Nederland - 2call.nl heb ik mijn iphone3G besteld ergens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-09, 18:48
jorisposma jorisposma is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 19
Standaard Verzekerings issue??

Beste mensen,

Ik hoop van harte dat jullie me kunnen helpen/adviseren
Via De laagste prijzen van Nederland - 2call.nl heb ik mijn iphone3G besteld ergens in maart. Drie dagen na ontvangst van mijn Iphone ben ik naar de T-Mobile shop in Amsterdam (kalverstraat) gegaan om mijn Iphone te verzekeren. Dit was allemaal geen probleem, de formulieren werden ingevuld mijn imei nr etc werden genoteerd en ik was 'verzekerd'. Althans dit dacht ik...vorig week werd mijn Iphone opgehaald door Pro-Assist, de verzekeringsmaatschappij waarmee T-Mobile zaken doet, i.v.m water/val schade. Vandaag kreeg ik een telefoontje van Pro-Assist dat ze miijn Iphone niet konden repareren omdat het om een Tsjechische Iphone zou gaan:s Nadat deze mevrouw drie keer is gaan overleggen met de administratie en haar baas kwamen ze tot de conclusie dat de verzekering nooit gegeven had mogen worden. Nou ik redeneer dat dat niet mijn probleem is aangezien ik nergens over heb gelogen en netjes heb betaald. Dus ik T-Mobile bellen aangezien Pro-Assist me niet kon helpen, T-Mobile zei we kunnen er niets mee dit is de verantwoordelijkheid van de T-Mobile shop. Ik daarheen, echter zij wilden me ook niet helpen. Ik weer de klantenservice bellen, uiteindelijk kregen de 2 collega's, nadat ik ze met elkaar had laten spreken, soort van ruzie, want de shopmedewerker voelde zich aangevallen door de klantenservice. Conclusie: de man die mij de verzekering had verkocht was er niet en niemand kon iets voor me doen!! WAT MOET IK HIERMEE??? ik heb gewoon een rechtsgeldende verzekering, heb netjes betaald etc etc ik word nu dus weer van het kastje naar het muurtje gestuurd...iemand advies?

Laatst gewijzigd door Michael; 28-06-09 om 09:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-09, 09:59
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Het is nergens voor nodig om je bericht 2x te plaatsen.
Deze discussie kan hier worden voortgezet.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G Vibrate issue vamos iPhone algemeen 0 27-12-10 21:56
Icon label alignment issue Klavertje Jailbreak apps en thema's 1 23-08-10 17:58
Batterij issue totalition iPhone algemeen 6 19-03-10 18:45
Iphone met onbekende issue wtfwtfwtfwtf iPhone algemeen 14 05-09-09 14:15
Voicemail SMS -> geen baseband issue matthijst iPhone algemeen 1 10-11-07 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.