//

unlock niet mogelijk door niet in dfu te geraken

unlock niet mogelijk door niet in dfu te geraken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de software 3.0 op mijn 1e gen iphone gezet maar nu krijg ik het beeld met een usb adapter en het itunes logo, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-09, 14:50
Gilles Gilles is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Kapellen (Antwerpen) België
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar Gilles
Unhappy unlock niet mogelijk door niet in dfu te geraken

ik heb de software 3.0 op mijn 1e gen iphone gezet maar nu krijg ik het beeld met een usb adapter en het itunes logo, en de tekst: No SIM card installed, insert a valid sim with no pin lock to activated iphone.
De originele amerikaanse sim heb ik niet meer en mij simkaart van proximus werkt niet, ik wil hem unlocken via resn0w maar dat lukt niet omdat ik hem niet in DFU mode krijg volgens de "normale" weg, weet iemand raad met mijn probleem?
grts Gilles
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-09, 22:18
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilles Bekijk bericht
ik heb de software 3.0 op mijn 1e gen iphone gezet maar nu krijg ik het beeld met een usb adapter en het itunes logo, en de tekst: No SIM card installed, insert a valid sim with no pin lock to activated iphone.
De originele amerikaanse sim heb ik niet meer en mij simkaart van proximus werkt niet, ik wil hem unlocken via resn0w maar dat lukt niet omdat ik hem niet in DFU mode krijg volgens de "normale" weg, weet iemand raad met mijn probleem?
grts Gilles
en heb je de instructies van op redsn0w gebruikt?
anders gewoon eens weer proberen , en anders de iPhone weer eens herstellen.

en de jailbreak en unlock lukt goed met redsn0w , ik heb het daarjuist ook met de mijne gedaan
__________________
iPhone 3G 16GB Wit , Mobistar MY30 abbo.
+ iPhone 8GB 1st gen
  #3  
Oud 15-07-09, 22:22
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je krijgt hem ALTIJD in DFU mode. Kijk nog eens in de wiki bij DFU.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 

Labels
iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 22:19
iPhone 4: Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel? BlietZ Unlock 4 21-09-10 11:20
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 14:34
Iphone doet niks meer, error 1600/1602. dfu niet mogelijk carlitoslife iPhone algemeen 6 09-11-08 13:34
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.