//

wifi gratis?

wifi gratis? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb sinds kort een i-phone. Nu kan ik zonder code o.i.d gebruik maken van internet via wifi. Ook kan ik het weerbericht opvragen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-09, 23:06
robin15 robin15 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi gratis?

Hoi,

ik heb sinds kort een i-phone. Nu kan ik zonder code o.i.d gebruik maken van internet via Wi-Fi. Ook kan ik het weerbericht opvragen. Nu heb ik een simpel mobielabonnement voor bellen/sms-en. Kan iemand mij vertellen of ik voor Wi-Fi moet betalen, apart naast mijn abonnementskosten. Of is Wi-Fi gratis. Ik heb al verschillende sites bezocht, maar het is mij niet duidelijk of dat dit gebruik van internet toch betaald moet worden. Ik wil graag eerst zekerheid hierover, omdat ik anders misschien een mega hoge telefoonrekening krijg eind van de maand. Wie heeft hier ervaring mee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-09, 23:11
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Dit is echt al heel vaak aan bod gekomen, en had je dus simpelweg kunnen vinden door even te zoeken. Zoek bijvoorbeeld alleen al eens op jouw titel, krijg je genoeg resultaten: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS - Zoekresultaten

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis Wi-Fi in NS treinen mla Wi-Fi 1 30-07-10 10:39
Gratis Wi-Fi, maar is mijn iphone dan beveiligd? marlieswessels Wi-Fi 15 25-03-09 18:15
Gratis Wi-Fi - free-hotspot.com - wie heeft ervaring beginner Wi-Fi 3 30-04-08 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.