//

Welke oordopjes gebruik jij en wat is je ervaring?

Welke oordopjes gebruik jij en wat is je ervaring? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Oktober 2001... het jaar dat de eerste iPod op de markt kwam. Kort daarna zag je mensen lopen, met witte oordopjes. Je wist dat ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-09, 01:08
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard Welke oordopjes gebruik jij en wat is je ervaring?

Oktober 2001... het jaar dat de eerste iPod op de markt kwam. Kort daarna zag je mensen lopen, met witte oordopjes. Je wist dat ze de iPod hadden. Ze waren cool... ze waren hip... ze waren trendy. Met witte doppen hoorde je erbij.

Een knappe prestatie van de heer Jobs, om oordopjes zo'n status mee te geven. Maar laten we eerlijk zijn, na verloop van tijd beginnen die hippe witte dingen je toch te irriteren. Ze zitten niet lekker en over het geluid zijn we het allemaal eens... ze klinken te blikkerig. Hip zijn heeft dus ook zo zijn nadelen.

Ook ik liep met mijn eerste iPod (de iPod mini) trots over straat, omdat ook ik witte doppen in m'n oren had. Ook met de eerste iPod Nano hield ik ze steevast aan m'n gehoorgang gekluisterd. Maar toen ik de iPod Video kocht, wilde ik wat anders.

Toen ik de iphone 2G had waren mijn eisen nog iets hoger... ik wilde er ook een mic aan hebben. Via iPhoneclub kwam ik uiteindelijk uit op de V-Moda Vibe Duo Nero.

Ik zat wel lang te twijfelen, want er scheen nogal eens wat kabelbreuk voor te komen bij deze (inmiddels) 119 euro kostende oordopjes.

Ik heb uiteindelijk de 2e generatie Vibe Duo gekregen (met een 45 graden hoek bij de audio jack). Ik heb ze nu ongeveer een jaar en geen kabelbreuk. Deze doppen zijn een verschil van dag en nacht met de standaard Apple doppen (ja, ook qua kleur )

Diepe bassen dringen diep door en laten je trommelvlies lekker vibreren, terwijl de hoge en middel tonen nog steeds goed te horen zijn. Wel even je equalizer goed afstellen.

Ook de mic doet het goed. De knop die op de mic zit heeft tevens dezelfde functies als die op de Apple dopjes.

Mocht je op zoek zijn naar nieuwe doppen? Dan kan ik je deze warm aanbevelen. Ze kosten wel even wat, maar het is het zeker waard.

..... mijn Apple oordopjes? Die liggen nog nieuw in de verpakking van mijn iPhone 3G.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-09, 10:33
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Verplaatst naar iPhone Accessoires.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 08-08-09, 10:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Hier lopen al verschillende topics over. Niet nodig om daar steeds maar weer een nieuwe topic voor te openen. Gewoon even de zoekoptie gebruiken

Voorbeelden zoeken:
- link 1
- link 2
- link 3

Daarom nu een slotje
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke games heb jij? wollie1979 iPhone Apps 9 08-09-13 14:24
Welke Ipad heb jij? Guest-20190430163756 iPad algemeen 357 22-01-11 01:07
welke email aplicatie gebruik jij bootylove82 iPhone algemeen 4 14-03-10 16:56
Nieuwe oordopjes/hoofdtelefoon, welke? papa-joeri iPhone accessoires en onderdelen 48 19-08-09 13:01
Gebruik JIJ het? Eduardboon iPhone algemeen 3 15-01-09 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.