//

iPhone 3G/3G s met Update 3.1 nooit meer te soft-unlocken!!

iPhone 3G/3G s met Update 3.1 nooit meer te soft-unlocken!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet om jullie straks blij te maken met een dooie mus, maar er heeft iemand weer de baseband weten te laten crashen. Er wordt nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 26-10-09, 22:54
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Niet om jullie straks blij te maken met een dooie mus, maar er heeft iemand weer de baseband weten te laten crashen. Er wordt nu naar gekeken, dus wellicht dat we morgen of overmorgen (iig één dezer dagen) een unlock voor de nieuwe baseband hebben.

Nogmaals, dit betekent niet per se dat er nu een unlock aankomt. De kans is nu alleen een stuk groter geworden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 26-10-09, 22:59
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justevo Bekijk bericht
Hm oke, klinkt wederom goed. Maar wat is je bron?
Wederom diverse Twitterpagina's..
  #83  
Oud 27-10-09, 11:00
dreameater dreameater is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar dreameater
Standaard

Nieuws @ de Frontpage

Ik heb goede hoop dat het toch nog komt , hopenlijk zelfs nog binnen een kort tijdsbestek!
  #84  
Oud 27-10-09, 11:40
Slontje Slontje is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Breda
Berichten: 14
Standaard

Laatste nieuws van geohot:

@ih8sn0w @MuscleNerd running low on places to look..at+xemn is exploitable, it's a heap overflow, but sort of don't feel like dealing w that.
  #85  
Oud 27-10-09, 13:09
Divinius Divinius is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sittard
Berichten: 13
Standaard

Nog een laatste nieuws van Geohot:

@Ravelsnip it's not really the 10k, i wanted to do it anyway
  #86  
Oud 27-10-09, 17:21
dhrprojectx dhrprojectx is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

ik weet geduld is een schone zaak maar dat heb ik dus niet......heb hem nu al een maand niks doenent in de kast legge en ben bijna in staat om hem te verkopen.....

allemaal ffies bidden vanavond hahah
  #87  
Oud 27-10-09, 17:24
--koen-- --koen-- is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhrprojectx Bekijk bericht
ik weet geduld is een schone zaak maar dat heb ik dus niet......heb hem nu al een maand niks doenent in de kast legge en ben bijna in staat om hem te verkopen.....

allemaal ffies bidden vanavond hahah

Ik doe met je mee!
  #88  
Oud 27-10-09, 17:38
krieky krieky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar krieky
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhrprojectx Bekijk bericht
ik weet geduld is een schone zaak maar dat heb ik dus niet......heb hem nu al een maand niks doenent in de kast legge en ben bijna in staat om hem te verkopen.....

allemaal ffies bidden vanavond hahah
Hmm je kan het ook zien als een straf omdat je zo materialistisch ben.


Maarehmm laten we zowiezo stoppen met te ReTweeten in dit topic, laat iedereen maar gewoon even een TwitterAccount aanmaken.
Kunnen we niet met paypal iets regelen dat we donaties verzamelen die uiteindelijk naar de unlocker gaat? lijkt me wel tof namelijk.
  #89  
Oud 27-10-09, 17:47
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krieky Bekijk bericht
Hmm je kan het ook zien als een straf omdat je zo materialistisch ben.


Maarehmm laten we zowiezo stoppen met te ReTweeten in dit topic, laat iedereen maar gewoon even een TwitterAccount aanmaken.
Kunnen we niet met paypal iets regelen dat we donaties verzamelen die uiteindelijk naar de unlocker gaat? lijkt me wel tof namelijk.
Met het eerste ben ik het met je eens. Voor de twitterberichten kan gewoon Geohot's pagina worden bezocht.

Met het tweede niet helemaal. Geohots grondreden (ondanks dat hij dit zelf ontkent) voor de unlock, is natuurlijk dat geld dat hem aangeboden wordt. Voordat er over geld werd gesproken, benadrukte hij niet aan een unlock te (willen) werken. Beetje hypocriet in mijn ogen, altijd beweren het niet voor het geld te doen maar voor de mensen met een iPhone en vervolgens zo overstag gaan.

Aan de andere kant, het is natuurlijk wel tof dat hij zoiets kan en gaat maken. Mijn geld houd ik in ieder geval gewoon op de bank.
  #90  
Oud 27-10-09, 18:08
krieky krieky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar krieky
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Met het eerste ben ik het met je eens. Voor de twitterberichten kan gewoon Geohot's pagina worden bezocht.

Met het tweede niet helemaal. Geohots grondreden (ondanks dat hij dit zelf ontkent) voor de unlock, is natuurlijk dat geld dat hem aangeboden wordt. Voordat er over geld werd gesproken, benadrukte hij niet aan een unlock te (willen) werken. Beetje hypocriet in mijn ogen, altijd beweren het niet voor het geld te doen maar voor de mensen met een iPhone en vervolgens zo overstag gaan.

Aan de andere kant, het is natuurlijk wel tof dat hij zoiets kan en gaat maken. Mijn geld houd ik in ieder geval gewoon op de bank.
Maar dan bedoelde ik uiteraard voor de uiteindelijke unlocker, ten minste als dit de bootloader betreft. (dit hoeft niet persee geohot te zijn, al is dat wel voor de hand liggend)
Bij t-mobile kost me dit momenteel ruim 100 euro, dus ik ga zeker 20 euro doneren voor degene die dit uiteindelijk voor elkaar krijgt.

Qua hypocriet betreft sta ik er niet van te kijken. Deze jongen is nog erg jong en dan doe je volgens mij alles voor geld.
Het zou me ook niet verbazen als deze jongen binnen enkele maanden voor 4 a 5x Balkenendenorm voor Apple aan het werk is.
  #91  
Oud 27-10-09, 19:11
Gabriel Antonyo Gabriel Antonyo is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 73
Standaard

he jongens,

ik was gister naar tmobile winkel geweest, die vertelde mij dat hij zijn iphone 3gs heeft gejailbreaked en unlocked, met 3.1.2 firmware.

alleen hij vertelt mij dat hij het niet mag vertellen hoe en wat (wel dat die het met ultransow heeft unlocked) etcc..
kan dit jha of nee? ik zit zelf op 3.1

laat het me aub weten, want ik word echt gek hier.
  #92  
Oud 27-10-09, 20:09
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gabriel Antonyo Bekijk bericht
he jongens,

ik was gister naar tmobile winkel geweest, die vertelde mij dat hij zijn iphone 3gs heeft gejailbreaked en unlocked, met 3.1.2 firmware.

alleen hij vertelt mij dat hij het niet mag vertellen hoe en wat (wel dat die het met ultransow heeft unlocked) etcc..
kan dit jha of nee? ik zit zelf op 3.1

laat het me aub weten, want ik word echt gek hier.
Dat kan alleen als hij een custom firmware heeft gebruikt. Als hij via Itunes naar 3.1.2 is gegaan met een origineel gelockte Phone kan het (nog) niet.
  #93  
Oud 27-10-09, 22:09
Gabriel Antonyo Gabriel Antonyo is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 73
Standaard

maar ik zie iedereen hier op de forums, te wachten voor een unlock voor de 3.1
hoe kan het dan wel mogelijk zijn met een custom firmware dan zou iedereen dat toch doen?
  #94  
Oud 27-10-09, 22:16
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gabriel Antonyo Bekijk bericht
maar ik zie iedereen hier op de forums, te wachten voor een unlock voor de 3.1
hoe kan het dan wel mogelijk zijn met een custom firmware dan zou iedereen dat toch doen?
Wanneer je een officiele update uitvoert naar 3.1(.2) of wanneer je iPhone fabrieksaf 3.1 is, dan is je baseband 05.11.07 (Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware). Deze baseband is niet te unlocken.

Alle iPhones met een firmware lager dan 3.1 hebben een andere baseband die allemaal te unlocken zijn.

Je kan echter een custom firmware installeren (zie dit als een 'gehackte firmware') en wanneer je via een custom firmware update, wordt je baseband niet geupdate. Oftewel je blijft de oude baseband houden, waardoor je wel kunt unlocken, en hebt toch de nieuwe unlock.

Hoop dat het nu duidelijk is. Wil wel nog even vriendelijk verzoeken de zoekfunctie in de toekomst te gebruiken, want jouw vraag is al vaker gesteld en er is ook vaak antwoord op gegeven.
  #95  
Oud 29-10-09, 16:47
Appelboor Appelboor is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Is er al nieuws aan het front? Het jailbreaken is mij in ieder geval gelukt! Dus daarover ben ik blij. Nu nog unlocken...
  #96  
Oud 29-10-09, 18:25
Gabriel Antonyo Gabriel Antonyo is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Wanneer je een officiele update uitvoert naar 3.1(.2) of wanneer je iPhone fabrieksaf 3.1 is, dan is je baseband 05.11.07 (Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware). Deze baseband is niet te unlocken.

Alle iPhones met een firmware lager dan 3.1 hebben een andere baseband die allemaal te unlocken zijn.

Je kan echter een custom firmware installeren (zie dit als een 'gehackte firmware') en wanneer je via een custom firmware update, wordt je baseband niet geupdate. Oftewel je blijft de oude baseband houden, waardoor je wel kunt unlocken, en hebt toch de nieuwe unlock.

Hoop dat het nu duidelijk is. Wil wel nog even vriendelijk verzoeken de zoekfunctie in de toekomst te gebruiken, want jouw vraag is al vaker gesteld en er is ook vaak antwoord op gegeven.

Ja sorry, ik kon nergens een exacte antwoord op mijn vraag vinden, maar aan jouw antwoord heb ik genoeg, precies wat ik wou weten. Ik heb dus die baseband 05.11.07

nu wachten totdat er een unlock komt, maar denken jullie zelf dat het er op korte termijn kan komen?

ps.weten jullie misschien waar ik een simkaarthouder/simtray kan kopen?
  #97  
Oud 30-10-09, 09:30
obviuz obviuz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Volgens mij is er een unlock gevonde. check blog van geohot net 1 min terug :
On the iPhone

en ook zn tweet:
#blacksn0w is still a ways away...thats just PoC. and I'm kind of burnt out from that

Wat bedoelt hij nou eigenlijk?
  #98  
Oud 30-10-09, 09:48
dreameater dreameater is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar dreameater
Standaard

Ik snap het ook niet helemaal ( niet zo gek want we zijn uiteraard niet allemaal hackers/programmeurs) Wat ik wel weet is dat hij ook kampioen cryptisch lullen is , ahah hij lult echt heel krom op zijn twitterpagina's ect. Maarja ik vind het al heel wat dat hij de unlock een naam heeft gegeven ( blacksn0w) en dit geeft me toch wel vertrouwen dat er wat komen gaat!de vraag die iedereen heeft is alleen..... op welke termijn
  #99  
Oud 30-10-09, 10:10
blikjebier's schermafbeelding
blikjebier blikjebier is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 32
Standaard

geohot's unlock komt vast snel uit. Er is gelukkig bijna altijd wel een backdoor die gebruikt kan worden.
__________________
Fabrieks simlock vrij
  #100  
Oud 30-10-09, 10:28
Rob S. Rob S. is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 45
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben nog redelijk nieuw in ''de iPhone wereld'' en heb een paar vragen over het toestel.

Ik ben namelijk van plan morgen een nieuwe 3GS 16GB van een vriend over te nemen die hem bij een nieuw abo heeft gekregen. Nu heb ik zelf een abo bij Vodafone, dus zal de iPhone geunlockt moeten worden.

Is dit nu mogelijk met een compleet originele T-Mobile iPhone? Ik lees namelijk iets over basebands etc etc maar snap er tot nu toe nog niet zo heel veel van.

Bvd.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbraiken en unlocken lukt niet meer na update naar 3.1.3 ! Diegotjes Archief 18 28-02-10 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.