//

I tunes

I tunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn Iphone werky perfect enkel wanneer ik I tunes opstart en mijn Iphone aansluit vraagt hij steeds om autorization ook al is dat gebeurt voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-09, 13:55
eurodiver's schermafbeelding
eurodiver eurodiver is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 4
Standaard I tunes

mijn Iphone werky perfect enkel wanneer ik I tunes opstart en mijn Iphone aansluit vraagt hij steeds om autorization ook al is dat gebeurt voor mijn pc ik krijg dan ook als antwoord deze is reeds geautoriseerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-09, 17:15
jeff123 jeff123 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

hep het zelfde probleem met me ipod :S kom er ook niet achter wat het kan zijn
  #3  
Oud 22-09-09, 18:43
Rover110 Rover110 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 20
Standaard ITunes in combinatie met IPhone 3.0

Heb vandaag ITunes 9 geinstalleerd, na een computerstoring. Ik heb een IPhone 3.0 gejailbreakt en unlocked. Kan ik eigenlijk wel gebruik maken van ITunes 9 ?? Graag een advies van een van de vele knappe koppen.
  #4  
Oud 22-09-09, 21:52
Rover110 Rover110 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 20
Standaard

Niemand die me kan helpen met dit probleem ? Ik kon ITunes 9 niet downgraden naar 8.2 omdat de library in 9 was samengesteld. Wat gebeurt er als ik mijn IPhone nu in ITunes 9 laat syncen ?
Krijg ik problemen met mijn jailbreak en unlock? Of raak ik mijn apps kwijt. Graag even een reactie.
Dank
  #5  
Oud 22-09-09, 22:01
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eurodiver Bekijk bericht
mijn Iphone werky perfect enkel wanneer ik I tunes opstart en mijn Iphone aansluit vraagt hij steeds om autorization ook al is dat gebeurt voor mijn pc ik krijg dan ook als antwoord deze is reeds geautoriseerd
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rover110 Bekijk bericht
Niemand die me kan helpen met dit probleem ? Ik kon ITunes 9 niet downgraden naar 8.2 omdat de library in 9 was samengesteld. Wat gebeurt er als ik mijn IPhone nu in ITunes 9 laat syncen ?
Krijg ik problemen met mijn jailbreak en unlock? Of raak ik mijn apps kwijt. Graag even een reactie.
Dank
Je kan zonder problemen met iTunes 9 synchroniseren. Let wel op dat je niet update naar 3.1, je bent dan je unlock kwijt, en momenteel is er nog geen nieuwe unlock-methode.

Omdat deze vragen allebei al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
Windows: I tunes 10.2.2 bleeken iTunes 4 28-04-11 14:50
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 19:23
I tunes erwin14 iPad algemeen 4 27-07-10 13:08
I Tunes? adempinar Archief 1 28-03-08 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.