//

downgrade 1.1.2 problemen

downgrade 1.1.2 problemen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iphone 1.1.1 met anysim aan de praat gekregen. Deze week geupgraded naar 1.1.2 (hackthatphone.com). Dat ging goed. Nadat ik twee files (nummerherkenning en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-08, 11:09
arjen arjen is offline
• iOS 3.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard downgrade 1.1.2 problemen

Heb een iphone 1.1.1 met anysim aan de praat gekregen. Deze week geupgraded naar 1.1.2 (hackthatphone.com). Dat ging goed. Nadat ik twee files (nummerherkenning en telefoonformat) van 1.1.1. naar 1.1.2. gekopieerd heb liep die vast bij reboot.

Vervolgens een restore van 1.1.2 gedaan. ok. Alles gelocked.
Vervolgens een restore naar 1.1.1-> foutmelding (1015) en bleef in recover-mode
Installeren apptapinstaller op PC en via 1.0.2. de phone uit recovermode gekregen.

Volgens mij staat er nu 1.1.1 op, echter telefoonfirmware geeft nu 4.02.13G aan, terwijl schermpje wereldbol (1.1.1) is. Dus wat het nu is, is niet duidelijk.
Daarna 1.1.1 jailbreak proberen uit te voeren.
Wi-Fi krijg ik aan, echter jailbreakme.com maakt connectie. Installeer programma.
Scherm springt terug op locked (hoort zo), bevriest echter niet. En de verwachte reboot komt ook niet.
Heeft iemand een tip hoe ik verder moet ? Itunes is versie 7.4.XX
Bij jailbreakme zit de phone aan de computer en itunes ziet hem.Ik werk op xp.

Alvast bedankt voor de moeite !
Arjenp.s. ik heb me suf gezocht. Lijkt een bekend probleem, maar oplossing zie ik niet.

Laatst gewijzigd door arjen; 03-01-08 om 18:51. Reden: html text eruitslopen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-08, 11:24
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Sorry, zat verkeerd te denken. Dacht dat je 1.1.2 wilde jailbreaken.
__________________
"We keep the Yellow flag flying high, from Beatrix to everywhere"
  #3  
Oud 03-01-08, 11:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjen Bekijk bericht
[FONT=Arial][SIZE=2]Heb een iphone 1.1.1 met anysim aan de praat gekregen. Deze week geupgraded naar 1.1.2 (hackthatphone.com). Dat ging goed. [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]Nadat ik twee files (nummerherkenning en telefoonformat) van 1.1.1. naar 1.1.2. gekopieerd heb liep die vast bij reboot.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Vervolgens een restore van 1.1.2 gedaan. ok. Alles gelocked.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Vervolgens een restore naar 1.1.1-> foutmelding (1015) en bleef in recover-mode[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Installeren apptapinstaller op PC en via 1.0.2. de phone uit recovermode gekregen.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Volgens mij staat er nu 1.1.1 op, echter telefoonfirmware geeft nu 4.02.13G aan, terwijl schermpje wereldbol (1.1.1) is. Dus wat het nu is, is niet duidelijk.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Daarna 1.1.1 jailbreak proberen uit te voeren.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Wi-Fi krijg ik aan, echter jailbreakme.com maakt connectie. Installeer programma.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Scherm springt terug op locked (hoort zo), bevriest echter niet. En de verwachte reboot komt ook niet.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Heeft iemand een tip hoe ik verder moet ? Itunes is versie 7.4.XX[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Bij jailbreakme zit de phone aan de computer en itunes ziet hem.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Ik werk op xp.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial][SIZE=2]Alvast bedankt voor de moeite ![/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Arjen[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]p.s. ik heb me suf gezocht. Lijkt een bekend probleem, maar oplossing zie ik niet.[/SIZE][/FONT]
Download itunes 7.5 en als je appsnap doet je iphone aan computer laten hangen met itunes aan.
  #4  
Oud 03-01-08, 20:20
arjen arjen is offline
• iOS 3.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

Hmmmm, was bezig met downloaden 7.5 en bleek toen niet nodig.
Onder 7.4.x ging de jailbreak nu wel goed. Ik vermoed dat vorige keer itunes misschien niet aan stond bij jailbreak.
Bedankt voor tips ! Deze kan op slot.

p.s. Heb nu een een firmware111 versie met 112 baseband. Hoe ik dit aan de praat krijg zal ik nog even zoeken. Tips zijn welkom. anysim12u kan er niets mee.
  #5  
Oud 03-01-08, 22:58
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Ivm nieuw topic openen voor het probleem in de laatste post van Arjen kan deze op slot.

//Slotje
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met downgrade 4.0 - 3.1.3 Kiwitje iPhone algemeen 3 26-08-10 09:11
Problemen bij downgrade van 4.0.2 naar 4.0.1 Charley17 Archief 3 21-08-10 19:14
It's working!! (downgrade 3.1.3 naar 3.1.2 en welke problemen ik had) T-800 iPhone algemeen 0 17-05-10 03:40
Downgrade problemen thomba123 Archief 4 28-11-07 00:32
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) Michael Unlock [archief] 2 08-11-07 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.