//

Ouders overhalen voor IPhone

Ouders overhalen voor IPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hillechien Als ouder persoon (65, V, iPhone 3G 8Gb, simlockvrij uit Italie, 499 euro, dus gewoon abbonnement bij KPN) draag ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 02-10-09, 12:05
mutsop mutsop is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hillechien Bekijk bericht
Als ouder persoon (65, V, iPhone 3G 8Gb, simlockvrij uit Italie, 499 euro, dus gewoon abbonnement bij KPN) draag ik graag een duit bij.

Ik ben helemaal voor een iPhone voor een jong iemand van 13. Als je bij elkaar telt dat het je GSM, MP3 speler, spelcomputer, woordenboek, kladblok, kaart, calculator, trein en bus boekje, krant, twitteren, hyven, youtube, en je kan zelf vast nog veel meer nuttige, leuke, en leerzame toepassingen bedenken waarvan je de meeste voor heel weinig geld in de appStore kan kopen.

Toen mijn kinderen 13 waren bestond er nog geen iPhone, anders had ik ze er zeker een gegeven.
Kijk wel of je het kan betalen, want vaak heb je een duurder abonnement nodig om te kunnen internetten en zonder internet heb je er weinig aan.
Succes met je zoektocht.
Dit is zo een groot gezever. Dit als eerste/enigste post? Laten we een weddenschap houden dat dit een dubbel account is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrickovic Bekijk bericht
Maar goed dat je nu geen kinderen van 13 jaar hebt dan.

Een kind van 13 heeft echt geen iPhone nodig om te kunnen gamen of te twitteren. Een kind van 13 moet spelen met zijn of haar vriendjes, als je wilt dat kinderen in een sociaal isolement raken dan moet je vooral dit soort domme adviezen geven...

Ik ben een grote fan van de iPhone maar ik ben er sterk tegen dat jonge kotters deze toestellen ook hebben, dit is totaal onnodig ende maatschappij gaat alleen nog maar meer naar de *****.
Volledig mee eens. Althans denk ik wel dat kinderen later (hiermee bedoel ik veeeeeel later) het wel nodig zullen hebben. Toekomst biedt enkel technische snufjes aan; een gsm of een of ander toekomstig contact mogelijkheid zal meer voorkomen bij jongeren (wie weet wordt het verplicht )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
God beware eender welke mens daarvan van zo'n klodde ding,dan toch nog liever een dure iphone zenne.
LG is zowat het grootste brol merk qua gsm's op de markt en ik kan het weten.
LG grootste brol? hehe... Ik heb een LG gehad gedurende een lange periode. Nooit problemen mee gehad! KLanten service was uitstekend, behalve op een vrouw na die blijkbaar familiale problemen had . Wij gebruiken thuis vooral LG producten zoals frigo's, wasmachines. Nog steeds content
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 02-10-09, 12:17
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Modbreak:
Ik ga deze topic sluiten. Dit heeft helemaal geen zin en kan alleen maar verder uit de hand lopen.
Aan sandersleutelslot: als je ouders niet willen dat je een iPhone koopt dan is dat hun zaak en zullen zij daar wel de nodige redenen voor hebben. Spijtig, maar zo is het nu eenmaal. Dit forum is er om elkaar te helpen, maar niet om dingen los te krijgen van je ouders. Kan je jezelf niet genoeg argumenteren bij je ouders, dan heb je hem vast (nog) niet nodig. Respecteer hun keuze.



//Slotje
 

Labels
iphone, iphone 2g, ouders overhalen, overhalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ouders overhalen voor IPhone sandersleutelslot Archief 3 10-09-09 19:56
Ouders overhalen + enkele kleine vragen Clemenza Archief 10 29-07-09 14:58
Ouders overhalen srf0611 Archief 17 24-07-09 10:34
Ouders overhalen? DaveyY Archief 2 22-03-08 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.