//

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!!

1.1.2 OTB Bijna Unlocked!!, 1.1.3 In Handen Van Dev Team!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) StealthSIM of TurboSIM, er is genoeg over te lezen op Hackint0sh of iPhoneclub....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 03-01-08, 23:15
Reinier's schermafbeelding
Reinier Reinier is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rijswijk
Berichten: 78
Standaard

StealthSIM of TurboSIM, er is genoeg over te lezen op Hackint0sh of iPhoneclub.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 03-01-08, 23:17
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reinier Bekijk bericht
StealthSIM of TurboSIM, er is genoeg over te lezen op Hackint0sh of iPhoneclub.
Zit jij nog steeds te iPod Touch-en, Reinier? Of heb je intussen ook een xSIM aangeschaft?

Laatst gewijzigd door Fresh; 03-01-08 om 23:20.
  #63  
Oud 03-01-08, 23:22
Freek de winter's schermafbeelding
Freek de winter Freek de winter is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Hey,

ik krijg dus morge mijn IPhone, slim om zon sim te halen of duurt het niet meer zo lang totdat de unlock eris en kan ik me de komende tijd nog wel even vermaken met alle andere leuken dingen van de Iphone?
  #64  
Oud 03-01-08, 23:31
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek de winter Bekijk bericht
Hey,

ik krijg dus morge mijn IPhone, slim om zon sim te halen of duurt het niet meer zo lang totdat de unlock eris en kan ik me de komende tijd nog wel even vermaken met alle andere leuken dingen van de Iphone?
We hebben een insider in huis, zie ik! Je schijnt meer te weten over een aanstaande OTB 1.1.2 unlock die eraan komt.
Vertel, vertel!

Alle gekheid op een stokje, waar haal je de wijsheid vandaan dat een softwarematige BL 4.6 unlock niet meer lang duurt?

Laat je niet gek maken!
  #65  
Oud 03-01-08, 23:36
Freek de winter's schermafbeelding
Freek de winter Freek de winter is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Haha een insider?Kom net om de hoek kijken!!!!Krijg door deze site zo veel info binnen dat ik door de bomen het bos niet meer zie! mijne is een paar dagen geleden gehaald in us dus ik heb voorlopig nog een ipod touch of toch een iphone?!
  #66  
Oud 03-01-08, 23:43
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek de winter Bekijk bericht
Haha een insider?Kom net om de hoek kijken!!!!Krijg door deze site zo veel info binnen dat ik door de bomen het bos niet meer zie! mijne is een paar dagen geleden gehaald in us dus ik heb voorlopig nog een ipod touch of toch een iphone?!
Welkom Freek!

Blijf een beetje nuchter, er wordt zoveel onzin gepost. De mensen zitten elkaar allemaal gek te maken. 1 Youtube filmpje, 1 berichtje en het sneeuwbaleffect begint! Vandaar ook mijn overdreven reactie op jouw post. Zulke ongegronde opmerkingen maken voor je het weet een lawine aan reacties los en mensen gaan er nog serieus in geloven ook.

Zulke dingen spelen zich met name af in de Engelstalige fora.
De meeste iphoneclub leden zijn nuchterder, dat stemt me gelukkig.

Ik ben zelf ook niet heilig. Ook ik ben bijvoorbeeld in de zeer geloofwaardige Magicsim hoax gestonken. Dat heeft geld gekost!
  #67  
Oud 03-01-08, 23:47
Freek de winter's schermafbeelding
Freek de winter Freek de winter is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Fijn zon frisse kijk op de iPhone toekomst!

was ook niet mijn bedoeling mensen om mensen op het verkeerde spoor te zetten het was meer een vraag van me!Maarja morge issie der dus ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat en of het me het gaat lukken! heb de iphone nog nooit in mijn handen gehad dus het gaat extra spannend worden
  #68  
Oud 03-01-08, 23:54
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek de winter Bekijk bericht
Fijn zon frisse kijk op de iPhone toekomst!

was ook niet mijn bedoeling mensen om mensen op het verkeerde spoor te zetten het was meer een vraag van me!Maarja morge issie der dus ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat en of het me het gaat lukken! heb de iphone nog nooit in mijn handen gehad dus het gaat extra spannend worden
De Bladox Turbosim schijnt de beste kaarten te hebben, omdat die herprogrammeerbaar is. Helaas is er zeer moeilijk aan te komen en op Marktplaats en eBay worden er bijna onmogelijke bedragen voor gevraagd.

Een goed alternatief is de iphonesimfreer van iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast , die wordt snel geleverd en is goed verkrijgbaar. Als je snel wilt bellen met je iPhone lijkt me dat een goede keuze.

Het blijft ueberhaupt koffiedik kijken of toekomstige firmware te unlocken is, of met wat voor xSIM dan ook zal werken.

Als je maar kunt bellen, toch? 1.1.2 is the only real thing at the moment!
  #69  
Oud 04-01-08, 02:32
Arenzano Arenzano is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

HyperCard is ook een goed alternatief (al heb ik er zelf geen ervaring mee), naast de TurboSim is dit ook de enige kaart die herprogrammeerbaar is.
  #70  
Oud 04-01-08, 11:18
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Volgens de eerste unlocker van de Iphone: George. Komt er binnekort zeker een unlock!

Nog even wachten dus en we worden eindelijk beloond.

Greetz!
  #71  
Oud 04-01-08, 11:22
Gideon's schermafbeelding
Gideon Gideon is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Dat is idd waar, de unluck schijnt er snel aan te komen... toch heb ik liever een hypersimkaart omdat die voor update 1.1.3 waarschijnlijk ook te gebruiken is.
De simkaart kan je bestellen via iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast maar de vraag is of ik dan voor een oldversion of een newversion moet gaan... de kaarten zijn verschillend van elkaar, te zien op de afbeelding...
Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand me advies geven?
Gideon
  #72  
Oud 04-01-08, 11:26
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gideon Bekijk bericht
Dat is idd waar, de unluck schijnt er snel aan te komen... toch heb ik liever een hypersimkaart omdat die voor update 1.1.3 waarschijnlijk ook te gebruiken is.
De simkaart kan je bestellen via iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast maar de vraag is of ik dan voor een oldversion of een newversion moet gaan... de kaarten zijn verschillend van elkaar, te zien op de afbeelding...
Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand me advies geven?
Gideon
Voordat je de 1.1.3. ooit zal kunnen gaan unlocken zou ik er eerst maar eens vanuit gaan hoe je die in godsnaam gaat jailbreaken of activeren?

Want deze hack is nog niet uit op dit moment....

Greetz
  #73  
Oud 04-01-08, 15:31
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht

Een goed alternatief is de iphonesimfreer van iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast , die wordt snel geleverd en is goed verkrijgbaar. Als je snel wilt bellen met je iPhone lijkt me dat een goede keuze.
Iemand enig idee of dit 100% werkt en of het te vertrouwen is? Of is een TurboSIM aan te raden?Of zal ik nog ff afwachten op een software unlock?

Thanks
  #74  
Oud 04-01-08, 19:52
Gideon's schermafbeelding
Gideon Gideon is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Beste Diageo,

Zelf ben ik ook opzoek naar ervaringen, maar heb nog niet gelezen of gehoord dat het niet zou werken...
Kijk eens op DotConsole.com -
Daar wordt de hypersim ook aangeboden en gegarandeerd dat het werkt.. maar of het zo is... denk het wel, want kijk maar eens op marktplaats, of ebay, daar worden veel iphones aangeboden die simlockvrij zijn doormiddel van een hypersim...
Dus ik denk dat het wel werkt
Gideon
  #75  
Oud 04-01-08, 21:18
dhissink dhissink is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard Next Sim 2

ik heb goede ervaring met een next sim 2. Besteld via Ebay.de en kwam uit Hong Kong. Binnen 4 dagen in huis. Stukje van de kpn sim afknippen, in de iphone en bellen maar! Super.
  #76  
Oud 04-01-08, 21:39
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Gewoon een xSim kopen als je niet langer wilt wachten, het is toch een duidelijke keus?
Simpel toe te passen en waarschijnlijk is daarvoor vrij snel een hack voor de volgende firmwares beschikbaar (de herprogrammeerbare dan).

Hoewel ik verwacht dat de software unlock niet lang meer zal duren. (NEE IK BEN GEEN INSIDER!)
  #77  
Oud 04-01-08, 22:42
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Die hypercard is echt belachelijk duur, trouwens alle soortgelijke 'hardware unlock' sims die hier worden genoemd. 2 jaar geleden bijvoorbeeld heb ik een dualsim gekocht (bij een gsm boer) voor nog geen 20 euro! Dit was inclusief knippen van de simkaarten ter plekke. Deze kaart is vanaf de buitenkant echt niet te onderscheiden van een hypercard (maar is blijkbaar van binnen dan anders). Naar mijn mening is het dus gewoon de software op de chip die het verschil maakt.

Maar goed, het feit is dat ze nu eenmaal niet geodkoper zijn en dat dit voorlopig de enig oplossing is om te unlocken van 1.1.2 bt 4.6
A.s. maandag krijg ik mijn iphone uit de US en stiekem hoop ik dat deze dualsim gewoon gaat werken. daarvan houd jullie op de hoogte.
  #78  
Oud 04-01-08, 22:52
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
Die hypercard is echt belachelijk duur, trouwens alle soortgelijke 'hardware unlock' sims die hier worden genoemd. 2 jaar geleden bijvoorbeeld heb ik een dualsim gekocht (bij een gsm boer) voor nog geen 20 euro! Dit was inclusief knippen van de simkaarten ter plekke. Deze kaart is vanaf de buitenkant echt niet te onderscheiden van een hypercard (maar is blijkbaar van binnen dan anders). Naar mijn mening is het dus gewoon de software op de chip die het verschil maakt.

Maar goed, het feit is dat ze nu eenmaal niet geodkoper zijn en dat dit voorlopig de enig oplossing is om te unlocken van 1.1.2 bt 4.6
A.s. maandag krijg ik mijn iphone uit de US en stiekem hoop ik dat deze dualsim gewoon gaat werken. daarvan houd jullie op de hoogte.
Ik wil je uit de droom helpen, dat gaat niet werken. Ik ben destijds in die Magicsim (dual sim) hoax gestonken. Ik heb echt van alles geprobeerd. Het werkt niet!

AT&T sim en mijn eigen sim helemaal voorniks gekortwiekt. Je moet voor zo'n dual sim zelfs in de chip knippen!
  #79  
Oud 04-01-08, 23:05
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik hoop van niet
  #80  
Oud 04-01-08, 23:21
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

HIJ heeft gelijk!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Info van Dev-Team Nikos1984 Archief 3 02-04-09 19:58
De jailbreak methode van dev-team... blahblah Unlock [archief] 7 20-02-08 00:23
Binnenkort JerrySim van Dev Team kbraeken Unlock [archief] 1 08-02-08 17:03
Virginize je iPhone (niet van Dev Team) mwagena Archief 17 25-10-07 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.