//

Nieuw firmware 3.1.2 is uit!

Nieuw firmware 3.1.2 is uit! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteravond meteen FW 3.1.2 erop gezet en ben tot mijn verblijding nog geen problemen tegengekomen. Vooral had ik problemen met wifi, ik kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-10-09, 13:38
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb gisteravond meteen FW 3.1.2 erop gezet en ben tot mijn verblijding nog geen problemen tegengekomen.
Vooral had ik problemen met Wi-Fi, ik kwam in 3.1 mijn eigen netwerk niet meer op.
Gister de hele dag bezig geweest met downgraden naar 3.0 of 3.0.1 wat niet gelukt is (op een 3g), althans wel gelukt maar dan geen netwerkservice, dus toen maar hersteld naar 3.1, om dan twee uur later te zien dat er een update is!
Vooralsnog een prettige update zonder gekke fratsen, en vrij stabiel, sterk Wi-Fi nu!
Geen netwerkstoring waar ik bij 3.1 ook last van had, tot nu toe geen grote batterij problemen (gister na continu intensief gebruik van video internet spelletjes en muziek etc) had ie na 5 uur wel wat stroom nodig, maar dat was voorheen ook het geval.

Al met al ben ik tot nu toe al te spreken over de update, maar kan het niet met zekerheid zeggen omdat de tijd er eigenlijk te kort voor is.

Groet Kevin

Moet helaas melden dat sinds dit weekend bij mij de Wi-Fi niet meer werkt, zelfde probleem als met 3.1, eerst ziet hij het netwerk logt ook in geen probleem, en ineens is ie alles kwijt ziet ie niks meer en kan ik ook nergens meer op inloggen.
Netwerk herstellen helpt niet Iphone herstellen helpt niet, wachtwoord veranderen van WEP naar WPA werkt niet, wachtwoord uitzetten werkt niet, van alles al geprobeerd, heb nu de jailbreak van Blackra1n erover gezet om te kijken of hier misschien iets mee valt op te lossen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Laatst gewijzigd door spike-1979; 11-10-09 om 12:59. Reden: nieuwe ervaring 3.1.2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-10-09, 17:40
Peterjh Peterjh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 21
Standaard

Ook geinstalleerd en werkt prima.
Ik zie alleen niet de verschillen met vorige versie's.

Wie weet wat er veranderd is ??
  #43  
Oud 09-10-09, 17:42
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peterjh Bekijk bericht
Wie weet wat er veranderd is ??
Kijk eens in onze WiKi onder Firmware
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #44  
Oud 09-10-09, 18:54
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Hoewel ik ook wel eens een JB wil gaan proberen toch maar de update naar 3.1.2 (van 3.1) uitgevoerd.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #45  
Oud 10-10-09, 21:54
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Ik heb juist sinds 3.1.2 ineens problemen met mijn eigen Wi-Fi netwerk. Hij maakt gek genoeg wel verbinding, maar websites laden lukt niet en apps die internet nodig hebben maken ook geen connectie. Als ik mijn iPhone dan weer uitzet of hard reset werkt het wel weer. Best irritant probleem en een herstel heb ik al gedaan, geen blijvend effect. En aangezien ik zo'n 9 gig aan muziek handmatig beheer, is een herstel best ***** om uit te voeren...
  #46  
Oud 10-10-09, 23:09
biaholic biaholic is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb zojuist de nieuwste 3.1.2 firmware geïnstalleerd op mijn iPhone via iTunes, maar nu doet mijn iPhone het niet meer!!
Hij gaf een fout en nu zegt iTunes dat ik het systeem moet herstellen..

iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.

Als ik op herstellen wil drukken, vraagt hij of ik terug wil naar de fabrieksinstellingen.
Maar als ik dat doe, ben ik dan alles kwijt?
Wat kan ik nu het beste doen, zonder alles kwijt te raken?
(ik heb wel een reservekopie gemaakt, maar die zie ik nu niet staan!)

ik hoop dat iemand mij kan helpen
  #47  
Oud 11-10-09, 08:41
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atonba Bekijk bericht
Ik heb juist sinds 3.1.2 ineens problemen met mijn eigen Wi-Fi netwerk. Hij maakt gek genoeg wel verbinding, maar websites laden lukt niet en apps die internet nodig hebben maken ook geen connectie. Als ik mijn iPhone dan weer uitzet of hard reset werkt het wel weer. Best irritant probleem en een herstel heb ik al gedaan, geen blijvend effect. En aangezien ik zo'n 9 gig aan muziek handmatig beheer, is een herstel best ***** om uit te voeren...
Herstel de netwerkinstellingen eens, of laat de iPhone het netwerk vergeten:
Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen, c.q. Instellingen/Wi-Fi/blauw-witte pijltje/Vergeet dit netwerk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biaholic Bekijk bericht
Ik heb zojuist de nieuwste 3.1.2 firmware geïnstalleerd op mijn iPhone via iTunes, maar nu doet mijn iPhone het niet meer!!
Hij gaf een fout en nu zegt iTunes dat ik het systeem moet herstellen..

iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.

Als ik op herstellen wil drukken, vraagt hij of ik terug wil naar de fabrieksinstellingen.
Maar als ik dat doe, ben ik dan alles kwijt?
Wat kan ik nu het beste doen, zonder alles kwijt te raken?
(ik heb wel een reservekopie gemaakt, maar die zie ik nu niet staan!)

ik hoop dat iemand mij kan helpen
Als je kortgeleden inderdaad een reservekopie hebt gemaakt zal die nog op je pc aanwezig zijn. Onder Vista is de lokatie daarvan C:\Gebruikers\Naam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup. Kijk eens of daar een backup met een recente datum tussen staat. Zo ja: herstellen en daarna de reservekopie terugzetten.
Bijna vergeten: zet onder Windows wel even in 'Mapopties' een vinkje bij 'Verborgen bestanden weergeven', anders zie je de map 'AppData' niet.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #48  
Oud 15-10-09, 16:45
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

ben je er inmiddels al uit? Je iPhone zit in de herstelmodus. Als je op herstellen fabrieksinstellingen drukt zal ie naar 3.1.2 herstellen maar op het einde na de reboot je toch weer de keuze geven van reservekopie herstellen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biaholic Bekijk bericht
Ik heb zojuist de nieuwste 3.1.2 firmware geïnstalleerd op mijn iPhone via iTunes, maar nu doet mijn iPhone het niet meer!!
Hij gaf een fout en nu zegt iTunes dat ik het systeem moet herstellen..

iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.

Als ik op herstellen wil drukken, vraagt hij of ik terug wil naar de fabrieksinstellingen.
Maar als ik dat doe, ben ik dan alles kwijt?
Wat kan ik nu het beste doen, zonder alles kwijt te raken?
(ik heb wel een reservekopie gemaakt, maar die zie ik nu niet staan!)

ik hoop dat iemand mij kan helpen
  #49  
Oud 15-10-09, 16:51
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Aangezien de eerste post meldt dat de 3.1.2 uit is en daar al genoeg over geschreven is gaat deze op slot. Mocht je vragen hebben over firmwares laden, jailbreak of unlocken zijn daar andere topics voor te vinden op dit forum
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Welke firmware zit op nieuw geleverde iPhone 4? RioolDokter Jailbreak 1 17-08-10 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.