//

toevoegen aan domein?

toevoegen aan domein? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk je gsm aan een bepaald domein toe tevoeggen? en dan met gebruikersnaam en wachtwoord in te geven? dus bv home/iphone ******* ??...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-08, 16:12
sabatie sabatie is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 162
Standaard toevoegen aan domein?

is het mogelijk je gsm aan een bepaald domein toe tevoeggen? en dan met gebruikersnaam en wachtwoord in te geven?
dus bv
home/iphone
*******
??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-08, 13:20
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabatie Bekijk bericht
is het mogelijk je gsm aan een bepaald domein toe tevoeggen? en dan met gebruikersnaam en wachtwoord in te geven?
dus bv
home/iphone
*******
??
ik weet niet of dit de antwoord op je vraag is, maar:

op school hebben wij ook draadloos, ik zocht dus met mijn iPhone naar draadloze netwerken en vond die van school. Maar om op die van school te kunnen moest ik op de verbinding klikken vervolgens had ik de wachtwoord van de draadloos van school ingevoerd daarna klikte ik op > daar moest ik de bij port iets invoeren en bij proxy iets als proxy.ict (proxy enz. is overal verschillend natuurlijk)

daaronder kon ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord (die ik gebruik om in te loggen op de computers op school) invoeren en vervolgens zat ik volgens mij in de domein van school zodat ik kon interneten/mailen enz.

en als ik bij geschiedenis keek (internet) dan zag ik de sites die ik op de computer op school eerder had bezocht enz.
en ik kon er alleen gebruik van maken door mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de computers op school in te vullen + proxy/port instellingen.

bedoel jij zoiets? of is hetgeen wat ik vertel totaal iets anders?

Laatst gewijzigd door DertKesh; 15-01-08 om 13:29.
  #3  
Oud 16-01-08, 00:37
sabatie sabatie is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 162
Standaard

ja snap wat je bedoeld maar bij ons op de tue gebruiken ze een 802.x beveiliging of peap maar dat ondersteund de iphone op dit moment niet grrr
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto toevoegen aan contacten elektroshokk Muziek, foto & video 2 22-08-10 09:35
Foto toevoegen aan contacten rotterdammer53 Muziek, foto & video 1 15-08-10 14:18
icoontjes toevoegen aan folders ctykil Jailbreak apps en thema's 1 01-08-10 12:54
Landen toevoegen aan Contacts lyndon iPhone algemeen 13 27-07-08 01:14
toevoegen aan favorieten verdwenen khw Hertz iPhone algemeen 0 16-03-08 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.