//

Amerikaanse Iphone updaten en jailbreaken??

Amerikaanse Iphone updaten en jailbreaken?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Ik heb een aantal dagen door verschillende fora zitten lezen maar ik kan er niets over vinden, misschien dat ik door al het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-09, 18:23
7Stefan7 7Stefan7 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Lightbulb Amerikaanse Iphone updaten en jailbreaken??

Beste Allemaal,

Ik heb een aantal dagen door verschillende fora zitten lezen maar ik kan er niets over vinden, misschien dat ik door al het zoeken en lezen iets over het hoofd heb gezien. Als dit het geval is, mijn excuses!
Nu, het volgende:
Ik heb een iPhone 3G 16GB vanuit Amerika gekregen. Deze is gejailbreaked en er staat versie 2.0 op... Bijna elke applicatie die ik wil downloaden heeft een hogere versie dan 2.0 nodig dus ik zou mijn iPhone graag willen updaten naar 3.0 (is het geloof ik?) maar als ik dit doe kan ik er niet meer mee bellen en smsen en dus heb ik weer een nieuwe jailbreak nodig, correct?
Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met het bovengenoemde en zo ja, of die persoon/personen mij zouden kunnen helpen?
Ik ben echt een leek op dit gebied en ik zie het niet zitten om mijn iPhone na 2 dagen al om zeep te helpen
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij zou willen toevoegen op MSN of ICQ en mij stap voor stap zou kunnen uitleggen wat te doen.
Ik snap dat dit misschien te veel gevraagd is maar ik hoop dat iemand hier de tijd en energie voor heeft!
Zo niet, graag een stap voor stap handleiding voor iemand die hier dus echt geen kaas van heeft gegeten.
Nogmaals, als iemand anders dit probleem elders al heeft staan dan hierbij mijn excuses!

Ik hoop op een positieve reactie!

Groeten,

Stefan
MSN: don_stefan_@hotmail.com
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-09, 18:28
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Jij moet updaten naar firmware 3.1.2 dmv een customfirmware. Deze zijn hier te downloaden. Je installeert ze op je iPhone dmv shift+herstel in iTunes. Hierna nog Ultrasn0w uit Cydia installeren en je iPhone is unlockt

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen en omdat je in het bovenstaande topic kan verdergaan, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: updaten en jailbreaken dstollie Jailbreak 1 12-12-10 16:31
iPhone 3GS: Amerikaanse 3GS updaten via iTunes Flugeltje89 Unlock 0 01-12-10 15:43
iPhone: iphone 3.1.3 updaten en jailbreaken veerle14 Jailbreak 7 17-10-10 12:50
Amerikaanse 2g updaten en jailbreaken naar 3.1.2 bastiaan123 Archief 1 10-01-10 16:03
Amerikaanse iphone updaten naar 3.0 Knetterbek iPhone algemeen 4 22-06-09 07:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.