//

Unlock + Push

Unlock + Push discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me nu een beetje verdiept in de jailbreak en unlock scene, maar zit toch nog met wat onduidelijkheid. Ik heb een iPhone 3G S ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-09, 21:53
SpeedfreakR SpeedfreakR is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Unlock + Push

Heb me nu een beetje verdiept in de jailbreak en unlock scene, maar zit toch nog met wat onduidelijkheid.
Ik heb een iPhone 3G S met firmware 3.0 en is gelocked door o2 (uit Engeland dus)
Nu heb ik de iPhone gejailbreaked en unlocked en gehacktivated, dit alles nog steeds op 3.0.
Nu zit ik met het nadeel dat push niet werkt.. nu wil ik dus wat meer duidelijkheid over push.
Vragen:
1.Als ik een o2 simkaartje weet te krijgen uit Engeland en die in mijn telefoon stop (en dus weer clean begin) zou ik dan mijn iPhone kunnen activeren?
2.Zo ja zou het dan mogelijk moeten zijn dat ik erna weer een unlock te doen (jailbreak dus) en push dan wel goed werkt?

Of zijn er andere mogelijk heden om push werkend te krijgen?

Ik wacht sowieso met updaten tot Geohot komt met zijn unlock voor de 3.1 baseband.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-09, 21:07
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ja dit is mogelijk. Je moet dan eerst activeren, dan jailbreaken ZONDER unlock. Vervolgens een push app installeren en de certificaten via SSH er af halen. Daarna je iPhone restoren zodat je de oude dingen weer hebt, jailbreaken EN hacktivaten. Daarna de certificaten terugzetten. Na een jaar zijn deze geloof ik wel verlopen.
  #3  
Oud 16-12-09, 21:14
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Zoek bijvoorbeeld eens op de zoektermen 'Push' of 'unlock' of neem een kijkje in onze Wiki .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: push na legale unlock stippie71 Unlock 15 12-10-10 12:09
iPhone 3GS: Push activeren voor unlock?! dekac Unlock 0 16-02-10 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.