//

3GS open schroeven?

3GS open schroeven? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej, Vandaag in limburg 11de van de 11de (start van carnaval seizoen) Dus ik was bier aan het drinken toen mn telefoon ging, ik opgepakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-09, 23:30
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard 3GS open schroeven?

Heej,

Vandaag in limburg 11de van de 11de (start van carnaval seizoen)

Dus ik was bier aan het drinken toen mn telefoon ging, ik opgepakt maar mn hand was nog een beetje nat en nu is er beetje bier op mn iphone gekomen waardoor hij rare dingen doet af en toe (geluid soms wel, soms niet laten horen, geluid zelf zachter zetten)

Dus nu wou ik hem open draaien om vervolgens met alcohol de contacten schoon te maken (is echt bijna geen bier op gekomen en dan al raar doen :S)

Maja, kan dit gewoon? Waar moet ik op letten? Of iemand andere betere ideeen?

x
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-09, 09:10
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

Openschroeven is denk ik een slecht plan!

Een weekje geleden ofzo stonden de beste tips bij een natte iPhone op de homepagina van iphoneclub, ik kan de link zo niet vinden, maar die tips zullen je het beste helpen.
Ik kan me nog herrinneren dat er stond dat je de iPhone in een bakkie rijst moest leggen en een paar dagen moest laten liggen omdat het de rijst het vocht uit de iPhone onttrekt.

Succes
  #3  
Oud 12-11-09, 11:22
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik zou als ik jou was nooit zelf ermee gaan klooien als je er geen verstand van hebt. Tip van jcpearl ff proberen inderdaad..

Wel raar dat een beetje bier aan je hand dit veroorzaakt heeft.. Zal wel meer dan een beetje zijn geweest? (veel bier toch, met carnaval?
  #4  
Oud 12-11-09, 15:18
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

haha er was wel veeeel bier ja maar mn hand was hoogstens vochtig ervan!! echt niet kleddernat en er was al helemaal geen bier overheen gegaan!! (Moest snel telefoon oppakken omdat een maat ons niet kon vinden daardoor dat mn hand dus HOOGSTENS vochtig was )

Maar goed ik heb dus ff gezocht en dat is deze link: Eerste hulp bij een nat geworden iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl

Ik heb dit vanmorgen maar direct gedaan alhoewel ik denk dat dat toch al te laat was En ik denk dat ik dalijk met van die alcoholontsmettingszooi (als je oorbel laat schieten of piercing ofzo) en een wattestaafje de punten waar ik bij kom ff beetje schoon maak (terwijl hij uit is offcourse )

En anders probeer ik et via de garantie... belgisch toestel
  #5  
Oud 12-11-09, 16:09
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Nice. Gezien je een passende oplossing hebt gevonden en er heel wat topics zijn over het open maken van je iPhone, sluit ik dit topic.

// Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 schroeven gangster2 iPhone accessoires en onderdelen 2 02-05-11 23:52
iPhone scherm blijft zwart na open schroeven. ainiw iPhone algemeen 4 20-03-11 18:16
iphone 3gs open en bloot :D sweet iPhone algemeen 3 02-07-10 12:28
Schroeven op de onderkant van de iphone Ezekiel iPhone algemeen 17 18-07-08 11:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.