//

itunes beginscherm na jailbreak met blackrain

itunes beginscherm na jailbreak met blackrain discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben ten einde raad, heb mijn 3GS met firmware 3.1.2 nu een aantal keren gejailbreaked en unlocked (met blacksn0w). Als ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-09, 18:42
Roy46 Roy46 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard itunes beginscherm na jailbreak met blackrain

Hallo allemaal,

Ik ben ten einde raad, heb mijn 3GS met firmware 3.1.2 nu een aantal keren gejailbreaked en unlocked (met blacksn0w). Als ik de telefoon wil resetten omdat ik problemen met youtube "verbinding met youtube mislukt" start mijn telefoon niet meer op en blijft met het beginscherm komen met het itunes icoon en een USB kabel. het enige wat ik dan kan doen is aansluiten, herstellen en weer opnieuw jailbreaken. Ik het nu zo'n 5 keer gedaan en iedere keer gebeurd het zelfde. Wie kan mij helpen, ik ben ècht ten einde raad.

Alvast bedankt. Groeten, Roy.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-09, 18:46
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat is omdat je een tethered-jailbreak hebt. Dat betekent dus dat je de nieuwe bootrom hebt en dat je elke keer dat je je iPhone reboot moet connecteren met de computer en opnieuw jailbreaken met Blackra1n.
Voorlopig is daar nog geen oplossing voor.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen (zie bijvoorbeeld hier), sluit ik dit topic.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: jailbreak achtergrond beginscherm ipodtouchfreak Jailbreak 4 19-01-11 19:03
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI mikeness Archief 1 02-12-09 18:03
Jailbreak Blackrain Vodafone - geen internet vanepan Overige providers Nederland 10 09-11-09 23:10
Jailbreak met Blackrain en Iphone Explorer en Iphonebrowser happydaddy Archief 1 25-10-09 08:33
iPhone start op met beginscherm en sluit onmiddelijk weer af dendirk iPhone algemeen 3 06-04-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.