//

Een beetje het bos in..

Een beetje het bos in.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben grote fan van dit forum omdat ik alles over men iPhone hier kan opvolgen. Jammer genoeg had ik het de laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-09, 17:43
Cretian Cretian is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard Een beetje het bos in..

Hallo allen,

Ik ben grote fan van dit forum omdat ik alles over men iPhone hier kan opvolgen. Jammer genoeg had ik het de laatste tijd wat druk en nu met het verschijnen van de versie 3.1.2 en de daarbijhoorende baseband 05.11.07 ben ik compleet het bos in.

Ik heb op het forum gezocht of ik mijn huidige 3G met 3.0 (unlocked en jailbroken d.m.v. Ultrasnow nu kan upgraden, unlocken en jailbreaken naar 3.1.2). Maar omdat ik met wat factoren moet rekening houden ben ik wat in de war.

Eerst en vooral is deze iPhone uit de Verenigde Staten (was gelockt met een AT&T sim kaart, die ik tevens nog heb) en is deze gehacktiveerd met ultrasnow naar 3.0. Hij opereert onder firmware 04.26.08.
Maar nu weet ik dus niet wat het beste is?

A. Gewoon upgraden via iTunes naar 3.1.2 (en daardoor 05.11.07) krijgen, dan jailbreaken en dan unlocken.

B. Met een custom firmware van hier op het forum (https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html) herstellen naar een 3.1.2, daardoor men firmware 04.26.08 behouden, dan jailbreaken en dan unlocken.

Ik heb veel gelezen op het forum, en ook hier: iClarified - iPhone - How to Jailbreak and Unlock Your iPhone 3G, 3GS Using BlackSn0w [Windows]

Maar de ene keer adviseren ze gewoon up te graden (in iClarified), de andere keer te herstellen met een custom firmware.

Kan iemand mij de weg uit het bos zeggen?

Vriendelijke groeten,

Wouter

(BTW, sorry als dit de zoveelste vraag is over unlocken enzo, maar ondertussen geeft de zoekfunctie zoveel reacties op men vraag -waarvan ik er toch geprobeerd het zoveel mogelijk te lezen, dat het echt ingewikkeld wordt)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-09, 18:23
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Optie A ; updaten via iTunes naar 3.1.2., vervolgens jailbreaken met Blackra1n (bevat Hacktivatie) en om te unlocken vervolgens, Blacksn0w gebruiken.

Gewoon even de Blackra1n en Blacksn0w topics doorlezen, die nemen veel twijfels weg. Ik wil je bij deze dan ook vriendelijk verzoeken in die topics verder te gaan en zal dit topic nu sluiten.

// Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? Bhola iPad algemeen 12 03-07-10 15:49
Ben ik een beetje laat .... colliehome Archief 1 16-12-08 11:32
een beetje hulp gevraagd! knuster Archief 2 27-10-08 09:46
De iPhone...het "nieuwe" er een beetje af? Celf Chat en geruchten 12 12-04-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.