//

Wat te doen na totale reset - Deel 3

Wat te doen na totale reset - Deel 3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) (Wederom kan ik dit bericht nergens plaatsen volgens de regels, mijn excuses) Een hele dag is er geprobeerd om een iPhone die al ooit eerder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-09, 09:34
Figuurzaagje Figuurzaagje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard Wat te doen na totale reset - Deel 3

(Wederom kan ik dit bericht nergens plaatsen volgens de regels, mijn excuses)

Een hele dag is er geprobeerd om een iPhone die al ooit eerder een jailbreak en een unlock heeft gehad, opnieuw te activeren. Helaas heeft de iPhone ook een totale reset ondergaan, waardoor de jailbreak en unlock weg lijken te zijn.

Ondanks jullie advies, is de iPhone door een onervaren gebruiker NIET meer aan de gang te krijgen na een totale reset.

- Er is geen originele SIM kaart meer.
- Het is NIET mogelijk om met iTunes de telefoon te benaderen.
- Jailbreaken loopt telkens oneindig vast.

Ik wil pleiten voor een sticky post, omtrent iPhones die na een jailbreak en unlock, toch een totale reset hebben ondergaan.
De standaard procedure werkt dan NIET meer.

De iPhone is nu een Apple "presse-papier".

Uiteraard ben ik een Ontzettende Iphone Dwaas (OID), maar nog nooit zag ik een forum waar noobs met zoveel ongeduld worden afgestraft. Ik dacht dat alleen hoogbejaarden in een elektronica-winkel zoiets overkomt.

Sla me nu maar weer in mijn nek, met het onvermijdelijke slotje.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-09, 09:47
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Het heeft niets met ongeduld te maken, als je de tips in eedere topics had opgevolgd had je hem waarschijnlijk nu al in DFU kunnen restoren en vervolgens via de handleidingen op dit forum kunnen activeren, jailbreaken, of unlocken.

Mocht je hem niet in DFU kunnen krijgen dan is je iPhone defect en zit er niets anders op dan reparatie/garantie, DFU werkt namelijk altijd zolang er geen hardware probleem is.

Dus, waar gaat het fout?
  #3  
Oud 17-11-09, 11:39
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Pas je profiel even aan want ik moet in een ander bericht zien welke iPhone je hebt

Je hebt een 2G blijkbaar, kijk eens hier

De bedoeling is ook dat je vragen in een bestaand topic plaatst, daarom worden jouw topics steeds gesloten om het overzicht te bewaren.
__________________

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Wat te doen na totale reset - deel 2 Figuurzaagje Archief 2 11-11-09 16:06
Wat te doen na totale reset? Figuurzaagje Archief 2 11-11-09 12:32
Hoe HARDWARE reset doen op iPhone jbott Unlock [archief] 4 04-02-08 23:09
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.