//

Schone installatie iPhone

Schone installatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb al een tijdje gezocht op het forum maar ik kon niet vinden wat ik bedoel. Ik heb geen ernstige problemen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-09, 23:26
Timovich Timovich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Red face Schone installatie iPhone

Hallo allemaal

Ik heb al een tijdje gezocht op het forum maar ik kon niet vinden wat ik bedoel.
Ik heb geen ernstige problemen met mijn iPhone, maar er is altijd nog maar weinig geheugen vrij als ik bezig ben. Dit maakt het erg traag. Na een reset gaat het wel weer, maar ook als ik er verder niks mee doe, dan verminderd het vrije geheugen al met 10-20mb (volgens SBSettings).
Daarnaast loopt de batterij soms ineens heel snel leeg (paar procent per minuut).
Ik zit nog steeds op 3.0 en zou het liefst met een schone iPhone op 3.1.2 verdergaan.

Mijn vraag is dus hoe ik dit het beste kan doen? Is een restore in iTunes al voldoende? En blijven er dan geen resten van Jailbreak tools achter? En als ik geen reservekopie terug zet? (vind ik niet perse nodig). Normaal zou ik op de PC gewoon de harde schrijf formatteren. Maar ik neem aan dat dat geen optie is voor de iPhone?

Met vriendelijke groet,

Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-09, 23:30
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Schone instal.doen idd en geen reserve kopie of zo terugzetten ( wel jammer van je contacten en zo ) en dan alles weer schoon installeren , moet het goed gaan .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #3  
Oud 30-11-09, 20:51
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timovich Bekijk bericht
Normaal zou ik op de PC gewoon de harde schrijf formatteren. Maar ik neem aan dat dat geen optie is voor de iPhone?
Door je iPhone in DFU-mode te herstellen doe je in feite hetzelfde. Hoe je in de DFU-mode komt staat uitgelegd in de Wiki. Dan kan je je iPhone herstellen en door deze als nieuwe iPhone aan te melden en geen reservekopie terug te zetten heb je de 'schoonste' iPhone
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 30-11-09, 20:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
( wel jammer van je contacten en zo )
Je contacten worden normaal gezien gesynchroniseerd met Outlook, dus dat is geen probleem. Die komen ook zonder reservekopie terug.

Omdat deze informatie al te vinden is op het forum, gaat dit topic dicht.

//Slotje
 

Labels
installatie, jailbreak, reservekopie, restore, schone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagje - Schone Installatie Exclusive Archief 1 29-12-10 17:33
iPhone: schone installatie 3.12 al gejailbreaked nightflyer Jailbreak 11 13-04-10 23:47
Schone iphone.. alleen contacten backup dbartelink Archief 1 31-08-09 17:20
Download link "schone" IPSW OS 3.0 (final) voor iPhone 2G/3G oetkaa Archief 1 19-06-09 15:34
iPhone: schone 3.0 op 2G en 3G via iTunes en nu kan niks meer bjornpieneman Jailbreak 1 19-06-09 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.