//

iphone 3gs T-Mobile 32Gig Jailbreak

iphone 3gs T-Mobile 32Gig Jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Eey, ik heb sinds een paar dagen een iphone 3gs 32 Gig met firmware 3.1.2 nu had ik een paar vraagjes, ik heb het hele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-09, 19:16
robeminem robeminem is offline
• iOS 6.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 7
Standaard iphone 3gs T-Mobile 32Gig Jailbreak

Eey, ik heb sinds een paar dagen een iphone 3gs 32 Gig met firmware 3.1.2
nu had ik een paar vraagjes, ik heb het hele forum al doorgebladerd maar ik heb niet(precies) kunnen vinden wat ik zocht.
ten 1e; mijn nummer van mijn oude abbo word binnen een week overgezet naar mjn nieuwe T-Mobile abbonoment, is het een probleem als ik mijn iphone nu al jailbreak?
ten 2e; welke tuturial moet ik nou volgen? mijn iphone heeft sim lock en dat hoeft er van mij niet af.
kan iemand mij een link geven naar de beste tuturial om mijn iphone te jailbreake?
en tot slot nog even voor de zekerheid, er kan niks fout gaan tog? daarmee bedoel ik simpel gezecht dat ik me telefoon sloop..
dank u.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-09, 19:22
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robeminem Bekijk bericht
Eey, ik heb sinds een paar dagen een iphone 3gs 32 Gig met firmware 3.1.2
nu had ik een paar vraagjes, ik heb het hele forum al doorgebladerd maar ik heb niet(precies) kunnen vinden wat ik zocht.
ten 1e; mijn nummer van mijn oude abbo word binnen een week overgezet naar mjn nieuwe T-Mobile abbonoment, is het een probleem als ik mijn iphone nu al jailbreak?
ten 2e; welke tuturial moet ik nou volgen? mijn iphone heeft sim lock en dat hoeft er van mij niet af.
kan iemand mij een link geven naar de beste tuturial om mijn iphone te jailbreake?
en tot slot nog even voor de zekerheid, er kan niks fout gaan tog? daarmee bedoel ik simpel gezecht dat ik me telefoon sloop..
dank u.
Vraag 1: Nee dat maakt niet uit. Je kunt gewoon nu al jailbreaken.
Vraag 2: Zie het Blackra1n topic

Dit had je echter eenvoudig kunnen vinden via de zoekfunctie, door bijv. te zoeken op jouw type iPhone, en de firmware die je hebt.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 

Labels
iphone 3gs jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[3GS, 32gig] Levensduur batterij (mensen die al langer de iphone hebben) KvnAzn iPhone algemeen 13 21-11-10 15:55
iPhone: Iphone 32gig zwart jailbreak, please help nafets321 Jailbreak 9 17-10-10 14:37
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak thewong Odido (T-Mobile) 4 02-07-10 09:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.