//

Opheldering over iPhone en unlocken

Opheldering over iPhone en unlocken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik zit er zwaar over te denken om in het voorjaar een iPhone te kopen (ik ga dan naar New York). Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-08, 19:31
Mi Had Mi Had is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard Opheldering over iPhone en unlocken

Hey allemaal,

Ik zit er zwaar over te denken om in het voorjaar een iPhone te kopen (ik ga dan naar New York). Nu heb ik net een nieuwe mobiel met abonnement en wil ik graag wat ophelderingen hebben over unlocken enzo. Ik heb me nog absoluut niet verdiept in het unlocken dus ik ben absoluut een leek.
- Ik zou graag de sim met het orange abonnement die nu in mijn LG Shine zit in mijn iPhone stoppen, is dit mogelijk?
- Is het unlocken een lastig karwei en moet ik er iemand voor op komen laten draven?
- Kan ik in Amerika een iPhone zonder SIM kopen, of moet ik dan een prepaid nemen?
- Zal ik op enige manier beperkt worden in het gebruik van mijn iPhone als ik hem unlock? Zal ik bepaalde dingen dus niet kunnen doen?

Wie kan mij enige opheldering geven en mij helpen in mijn beslissing een iPhone te kopen?

Groeten,
Mi Had
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-08, 20:41
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Ik geef je geen opheldering... wel een tip:

Read before you post! dit hele forum gaat over vanalles en nog wat, wat met de iphone te maken heeft, al je vragen worden beantwoord, en nog durf je hier dit topic te openen?

Ik denk dat ik binnen een halve minuut antwoord kan geven op al je vragen, maar ik was ook een leek. Ik heb hem ook zelf geunlocked enzovoorts...

Succes!
__________________
...
  #3  
Oud 14-01-08, 20:54
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

dit kan je beter bij Koop advies zetten helemaal onderaan de forum

maar het is mogelijk om je eigen simkaart te gebruiken. Unlocken vind ik persoonlijk wel lastig en gelukkig heb ik dat niet zelf moeten doen.

als je 'm unlockt kun je er zelfs meer mee (3d part programs installeren e.d) en niks wordt beperkt.
ik zelf gebruik t-mobile (prepaid) en ben er heel erg tevreden mee (met mijn iPhone)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opheldering gezocht m.b.t Ios4.0 + spirit jb joerieve iPhone algemeen 13 29-06-10 08:41
Opheldering HI eindeloos + iPhone sjoerddx Overige providers Nederland 5 03-08-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.