//

Opheldering over iPhone en unlocken

Opheldering over iPhone en unlocken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik zit er zwaar over te denken om in het voorjaar een iPhone te kopen (ik ga dan naar New York). Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-08, 19:31
Mi Had Mi Had is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard Opheldering over iPhone en unlocken

Hey allemaal,

Ik zit er zwaar over te denken om in het voorjaar een iPhone te kopen (ik ga dan naar New York). Nu heb ik net een nieuwe mobiel met abonnement en wil ik graag wat ophelderingen hebben over unlocken enzo. Ik heb me nog absoluut niet verdiept in het unlocken dus ik ben absoluut een leek.
- Ik zou graag de sim met het orange abonnement die nu in mijn LG Shine zit in mijn iPhone stoppen, is dit mogelijk?
- Is het unlocken een lastig karwei en moet ik er iemand voor op komen laten draven?
- Kan ik in Amerika een iPhone zonder SIM kopen, of moet ik dan een prepaid nemen?
- Zal ik op enige manier beperkt worden in het gebruik van mijn iPhone als ik hem unlock? Zal ik bepaalde dingen dus niet kunnen doen?

Wie kan mij enige opheldering geven en mij helpen in mijn beslissing een iPhone te kopen?

Groeten,
Mi Had
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-08, 20:41
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Ik geef je geen opheldering... wel een tip:

Read before you post! dit hele forum gaat over vanalles en nog wat, wat met de iphone te maken heeft, al je vragen worden beantwoord, en nog durf je hier dit topic te openen?