//

Iphone wil blijven recoveren

Iphone wil blijven recoveren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Mijn Iphone bleef keer op keer rebooten vandaar dat ik hem zojuist opnieuw wou jailbreaken+unlocken. Nu is het zo dat ik dit via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-09, 23:20
RadiNL RadiNL is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 29
Standaard Iphone wil blijven recoveren

Hallo mensen,

Mijn Iphone bleef keer op keer rebooten vandaar dat ik hem zojuist opnieuw wou jailbreaken+unlocken. Nu is het zo dat ik dit via de redsnow guide van het forum heb gedaan. Alles gaat prima en hij geeft ook aan jailbreak succesvol maar vervolgens boot de Iphone maar wil hij weer recoveren(geeft Itunes + usbkabeltje icoon) weer op het scherm.

Weet iemand waar het hem in misgaat aangezien redsnow zegt dat ie succesvol finished is.

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-09, 23:23
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Harde reset al geprobeerd ¿
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #3  
Oud 15-12-09, 23:25
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Waarom niet jailbreaken met Blackra1n ?
__________________

  #4  
Oud 15-12-09, 23:36
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard Jealbreak lukt niet op geunlocked iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Waarom niet jailbreaken met Blackra1n ?
Hier op mijn eigen iphone 3GS 16G, met Blackra1n jealbreak uitgevoerd, dit probleem loos (is een iphone van KPN zonder simlock/provider lock)

Echter het zelfde met de iphone van mijn maat geprobeerd die een 3GS 32G van T-Mobile (geunlocked) gekocht, en dan werkt Blackra1n niet. het progje geeft aan na make it rain, dat deze succesvol gejealbreaked is, echter springt direct itunes open, met de vraag, of ik de iphone wil herstellen? (Nee geselecteerd) maar er verschijnt geen icoontje van Blackra1n zoals ik heb op mijn eigen iphone...

Zijn Iphone is geunlocked, echter blijkbaar niet met een jealbreak progje want er staat van de unlock ook geen icoontjes (die ik wel eens eerder op een geunlockete iphone heb zien staan)

Iemand hier een tip voor? hoe ik die geunlockte iphone kan jealbreaken? want tomtom installeren werkt niet (dacht misschien is tie al gejealbreaked door unlocken, maar itunes installeerd tomtom niet) en op mijn eigen wel goed gejealbreakte met Blackra1n installeerd tomtom software wel prima?

Need some help on this one!
  #5  
Oud 15-12-09, 23:45
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Blackrain ( zwarte druppel ) staat er ewel op , openen en blackrain draaien en anders deze in Cydia zoeken en downloaden .en itunes moet je gewoon meteen wegdrukken anders nogmaals blackrain proberen .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #6  
Oud 15-12-09, 23:55
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
Blackrain ( zwarte druppel ) staat er ewel op , openen en blackrain draaien en anders deze in Cydia zoeken en downloaden .en itunes moet je gewoon meteen wegdrukken anders nogmaals blackrain proberen .
Ja op mijn eigen iPhone verscheen het zwarte druppel icoontje wel, echter op de iPhone van mijn maat dus niet... Na de reboot zegt het progje in mac dat het goed geïnstalleerd zou zijn, maar in de iPhone verschijnd het icoontje niet!
  #7  
Oud 16-12-09, 00:19
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

nog maals draaien , en stug volhouden , bij jou nu icoontje aantikken en evt blacksnow draaien en Cydia installeren
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #8  
Oud 16-12-09, 00:46
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard

Volgensmij snap je niet dat ik er geen probleem mee heb op mijn eigen iPhone, de iPhone van me maat is de gene waar blackra1n niet op te installeren is, heb het wel tien keer geprobeerd, maar er verschijnt geen icoontje in de iPhone van hem. Dus er valt weinig aan te klikken.!
  #9  
Oud 16-12-09, 15:52
ddinkey ddinkey is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Hallo mensen,

Heb het zelfde probleem, moest gisteren alles resetten dus via i-tunes weer een schone instalatie op de iphone 32 gig versie 3.1.2 (7D11) baseband 05.11.07 alles ging goed met de instalatie en hij komt dan op het punt waar hij zegt dat er geen sim kaart inzit (ignore) toen blackra1n gestart en ik krijg zo te zien alles er op maar moment dat ik de druppel opende gaf hij aan dat er een network error was geweest en ik zie geen Blacksnow Cydia en Icy etc wel kan ik 'm uninstallen wat ik ook doe en probeer Blackrain opnieuw te instaleren maar de druppel komt niet meer terug ook al een paar keer gereset etc het icoontje van Blackra1n verschijnt dus niet meer wat ik ook probeer met simkaart en zonder simkaart er in..... rara wat doe ik verkeerd
  #10  
Oud 16-12-09, 16:15
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imaikel Bekijk bericht
Volgensmij snap je niet dat ik er geen probleem mee heb op mijn eigen iPhone, de iPhone van me maat is de gene waar blackra1n niet op te installeren is, heb het wel tien keer geprobeerd, maar er verschijnt geen icoontje in de iPhone van hem. Dus er valt weinig aan te klikken.!

dat snap ik wel en het is en blijft software wat af en toe eigenwijs is , heb het zelf ook een 20 keer moeten proberen , probeer het anders eens op een andere pc /laptop en weet ook uit ervaering dat je wel eens wat over het hoofd ziet .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #11  
Oud 16-12-09, 16:18
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ddinkey Bekijk bericht
Hallo mensen,

Heb het zelfde probleem, moest gisteren alles resetten dus via i-tunes weer een schone instalatie op de iphone 32 gig versie 3.1.2 (7D11) baseband 05.11.07 alles ging goed met de instalatie en hij komt dan op het punt waar hij zegt dat er geen sim kaart inzit (ignore) toen blackra1n gestart en ik krijg zo te zien alles er op maar moment dat ik de druppel opende gaf hij aan dat er een network error was geweest en ik zie geen Blacksnow Cydia en Icy etc wel kan ik 'm uninstallen wat ik ook doe en probeer Blackrain opnieuw te instaleren maar de druppel komt niet meer terug ook al een paar keer gereset etc het icoontje van Blackra1n verschijnt dus niet meer wat ik ook probeer met simkaart en zonder simkaart er in..... rara wat doe ik verkeerd

Opnieuw Jailbreaken met Blackrain al geprobeert ¿¿ , want ik begrijp dat je dus uninstal ( = verwijderen ) hebt geselecteerd .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #12  
Oud 16-12-09, 18:14
RadiNL RadiNL is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 29
Standaard

Via Blackrain gejailbreaked en hij doet het nu... Stuk simpeler geworden goede software! Ff een donate maken.

Thanks for help.
  #13  
Oud 16-12-09, 18:21
ddinkey ddinkey is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Ja na de uninstal van blackra1n omdat hij dus die fout gaf en ik geen Cydia en Snow had heb ik dus geprobeerd opnieuw Blackra1n te instaleren wel 10 x tot nu toe maar na 't plaatje van Geohot het bericht dat alles is goed gegaan ""done, wait for rebooot"" en het vakje Enjoy your jailbroken iPhone maar na het plaatje zie ik 'm niet echt rebooten want hij staat weer bij 't begin van de slide waar ik de telefoon weer kan openen. Wanneer ik dat doe en kijk of de druppel er staat is het noppes.
  #14  
Oud 16-12-09, 18:39
ddinkey ddinkey is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Update:
Heb de iPhone net herstel gedraaid met behoud van data en opnieuw Blackra1n gedraaid helaas weer zonder resultaat gewoon om gek van te worden.

Even bezijden het probleem De iPhone is op zich een mooi toestel kan nog wat verbeterd worden maar het hele randgebeuren er om heen is de grooste shit die ik heb meegemaakt rond een telefoon toestel Gelukkig hebben we nu Neelie Smit op die positie gekregen binnen Europa en die zal er ongetwijfeld wat aan gaan doen
  #15  
Oud 16-12-09, 20:37
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Gezien het probleem is opgelost en dit topic uit de hand loopt, sluiten wij dit topic. Voor problemen omtrent Blackra1n, graag het Blackra1n verzameltopic gebruiken !

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laptop gestolen, iphone data recoveren Eclipse_nl Archief 1 17-05-10 18:57
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 08:58
BossTool op 1.1.3, iPhone weer moeten recoveren? Martijn Snels Unlock [archief] 6 01-02-08 18:20
geunlockte iphone recoveren maartenair Unlock [archief] 5 21-11-07 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:19.