//

Jailbreak naar nieuwe jailbreak?

Jailbreak naar nieuwe jailbreak? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is mijn eerste post op dit forum en meteen maar een nieuw topic aangemaakt. Schiet me niet meteen neer ! Heb in September een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-09, 14:16
Manu~mac~blue Manu~mac~blue is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Jailbreak naar nieuwe jailbreak?

Dit is mijn eerste post op dit forum en meteen maar een nieuw topic aangemaakt. Schiet me niet meteen neer!

Heb in September een iphone 3GS aangeschaft en ben er zeer tevreden over(mijn eerste apple ). Na vooral dit forum te hebben gelezen is het me gelukt om de iphone te jailbreaken en loopt allemaal perfect.

Nu het probleem/vraag hoe kan ik mijn 3GS/3.0/Jailbreak:Redsn0w opnieuw jailbreaken zonder alle data en apps kwijt te raken opnieuw te moeten installeren?

Mocht deze vraag al meerdere malen gestelt zijn, sorry. Een link naar topic is dan fantastisch!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-09, 14:23
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Kort gezegd, zul je een Reservekopie van je iPhone moeten maken. Daarin worden alle data opgeslagen. Je contacten dien je wel apart te synchroniseren, bijvoorbeeld met Outlook, zodat deze in Outlook worden opgeslagen. Wat je apps betreft: deze moet je in iTunes overzetten (daar is een functie voor in iTunes, onder Bestand) zodat deze IN iTunes staan en je ze later wanneer je synchroniseert meteen weer op je iPhone hebt staan.

Je iPhone moet je na al deze data opgeslagen te hebben, Herstellen (dan krijg je automatisch de vraag of je wilt updaten) en later dan jailbreaken met Blackra1n. Voor meer vragen over het jailbreaken kan je in dat topic terecht .

Denk dat het zo wel moet lukken toch? Anders even via de zoekfunctie proberen te zoeken naar waar je op vast loopt .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? gserban Jailbreak 5 11-11-10 08:44
3Gs met nieuwe bootrom en 3.1.3 en spirit jailbreak naar 4.0 erikroeier Jailbreak 2 07-07-10 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.