//

Settings 3G & EDGE

Settings 3G & EDGE discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb al meerdere keren gelezen dat je het 3G en EDGE gedoe niet standaard kan uitzetten in je iPhone. Hij kan dus verbinding maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-09, 16:58
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard Settings 3G & EDGE

Hallo,

Heb al meerdere keren gelezen dat je het 3G en EDGE gedoe niet standaard kan uitzetten in je iPhone. Hij kan dus verbinding maken zonder dat je het echt wil. Nu zeggen ze dat je je iPhone moet jailbreaken, en dan kan je het wel uitzetten met die Sbsettings fzo.

MAAR: Ik ga pas een iPhone in Januari halen, en deze hebben die nieuwe bootrom en zijn dus niet meer goed te Jailbreaken? Ik kan dat dus helemaal niet uitzetten? Dus er gaat geld af min prepaidkaart gaan zonder dat ik het eigenlijk wil?

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-09, 17:00
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Ze zijn tethered te jailbreaken en gezien je met een Prepaid kaart gaat werken, adviseer ik je ten zeerste om je iPhone wel te jailbreaken en SBSettings te installeren. Anders zul je zien dat er een hoop beltegoed verdwijnt, zonder dat je iets doet. Probeer eens via de zoekfunctie of in deze sectie te zoeken en je zult een hoop verhalen lezen met ervaringen hier mee.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iOS4&Jailbreak || Settings/Instellingen app crash Jupsin Jailbreak 2 03-11-10 00:08
iPhone: Blijft hangen na Erase All Content & Settings proXify Jailbreak 13 12-10-10 19:23
EDGE uitzetten met SBS Settings vinkdtp Archief 1 23-12-09 23:33
België: Telenet Hotspot & EDGE Tjakka Overige providers België 52 18-09-08 23:54
België: Telenet & iPhone / Edge wvy Overige providers België 1 10-09-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13.