//

van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc)

van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Guru's, Voor een vriendin van mij heb ik langeleden haar iPhone op 2.2.1 jailbreak gezet. Helaas heeft zij er zelf contacts etc ingezet en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-10, 13:03
gonijn gonijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Lightbulb van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc)

Hallo Guru's,

Voor een vriendin van mij heb ik langeleden haar iPhone op 2.2.1 jailbreak gezet. Helaas heeft zij er zelf contacts etc ingezet en niet met outlook gesyncd. Nu wil zij graag upgraden naar 3.1.2, zonder jailbreak. Met de JB doet zij toch niet zo veel. iPhone is t-mobile, met TM sim, dus upgrade is geen probleem. Maar hoe zorg ik voor overdracht van de gegevens?

Kan ik gewoon upgraden, reserve copy via itunes? Zet ie dan deze gegevens terug, of kan een reserve copy van een 221 JB niet worden restored op een 312 OFF?

Iemand enige ervaring?

Mijn dank is groot (en die van die vriendin heel erg groot).

Gonijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-10, 14:02
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Gewoon contacten, kalender, photo's en alles synchroniseren met iTunes. Een reservekopie maken, upgraden en reservekopie terugzetten. Dan verlies je mijn inziens geen gegevens.

Succes!
  #3  
Oud 06-01-10, 14:14
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Als je je contacten en dergelijke mee wilt nemen, dan zul je alles moeten synchroniseren, en een Reservekopie maken (waar alles in wordt opgeslagen). Contacten moet je even syncen met Outlook, want deze worden niet in de Reservekopie opgeslagen. Na het updaten en de Reservekopie terugzetten, en syncen met Outlook en that should do the trick.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak Rob1982 Jailbreak 0 14-02-11 18:53
iPhone 3G: Iphone 3g van 3.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband? tbeumer@ Unlock 0 09-01-11 15:19
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud 3gSpeed iTunes 2 20-12-10 18:59
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 16:13
iPhone: updaten van 4.0.1 naar 4.1 met behoud van JB dr-trombone Jailbreak 2 15-10-10 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.