//

Herstelmodus na Erase all Content and Settings

Herstelmodus na Erase all Content and Settings discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone 3g FW3.0 Unlcocked en Jailbroken op KPN netwerk, Navigon geinstalleerd en omdat ik wat problemen ondervond met de GPS heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-10, 21:54
Nick16gb Nick16gb is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 20
Standaard Herstelmodus na Erase all Content and Settings

Ik heb op mijn iPhone 3g FW3.0 Unlcocked en Jailbroken op KPN netwerk, Navigon geinstalleerd en omdat ik wat problemen ondervond met de GPS heb ik de stappen uitgevoerd zoals deze door Navigon zijn voorgesteld. Zie Answer

Bij stap 7 ging het niet goed meer. iTunes herkende de iPhone niet meer en na een tijdje heb ik deze in DFU gezet. Nu wordt er in iTunes wel de iPhone gezien, maar in de herstelmodus. Volgens mij kan ik deze niet gebruiken vanwege de unlock, of heb ik het mis?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kom niet echt hetzelfde probleem tegen (zelfde combinatie)

Dank alvast.
Grt. Nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-10, 21:55
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kunt gewoon herstellen in iTunes. Daarna gebruik je Blackra1n om hem te activeren en Sn0w uit de Blackra1n applicatie om hem te unlocken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Erase All Content and Settings nu al meer dan 20 uur... ctrl8 iPhone algemeen 1 12-04-11 10:46
iPhone: Blijft hangen na Erase All Content & Settings proXify Jailbreak 13 12-10-10 19:23
iPhone: Erase all contents and settings Golfje Jailbreak 0 06-07-10 10:40
Erase All Content and Settings wimster Archief 5 26-04-09 21:57
Na 'erase all content en settings' geen youtube via Wi-Fi maarten77 Archief 2 06-03-09 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.