//

Oplossing wifi probleem

Oplossing wifi probleem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in november een gejailbreakte iphone gekocht via marktplaats. Sinds ik het toestel in mijn bezit had kon ik geen wifi netwerken vinden. Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-10, 17:09
randythesavage randythesavage is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 10
Standaard Oplossing Wi-Fi probleem

Ik heb in november een gejailbreakte iphone gekocht via marktplaats. Sinds ik het toestel in mijn bezit had kon ik geen Wi-Fi netwerken vinden. Na het lezen van diversen forums heb ik begrepen dat dit een veel voorkomend probleem is. Dat het bekend is bij Apple en dat het dus niet aan de jailbreak lag. En had de hoop dus al opgeven dat dit
probleem optelossen was. Stiekem was ik al aan het sparen voor een nieuwe.
Totdat ik vandaag na een handeling opeens Wi-Fi netwerken kan vinden en ermee kan verbinden. Wat ik heb gedaan is in het lockscreen de homebutton en de aan/uit knop tegelijk 10sec. ingedrukt. Het scherm word eerst wit en daarna gaat ie zichzelf resetten. Het applelogo bleef bijna een half uur in mijn scherm staan maar daarna had ik dus Wi-Fi!
Ik ben dus al bijna 3maanden bezig geweest met het zoeken naar een oplossing en ben verbaasd dat dit voor mij heeft geholpen. Ik hoop ook voor alle andere mensen met Wi-Fiproblemen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-10, 18:00
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Oud nieuws. Gewoon een boot gedaan.
  #3  
Oud 19-01-10, 00:37
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Allereerst welkom op het forum en bedankt voor de tip!
Echter staat deze methode ook al in onze wiki beschreven, en worden al meerdere Wi-Fi-problemen met verscheidende oplossing besproken op het forum. Deze discussie gaat ook op slot.

PS laat je niet demotiveren om anderen te helpen op het forum

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Probleem, snelle oplossing gewenst! MissEvy Jailbreak 4 14-07-10 15:09
Oplossing synchronisatie probleem agenda's Willum iPhone algemeen 4 14-04-10 23:58
Eventuele oplossing Wi-Fi problemen Draicon iPad algemeen 8 12-04-10 17:09
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) djoxid Wi-Fi 2 28-04-09 16:54
No Wi-Fi oplossing ptrck Wi-Fi 2 29-04-08 00:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.