//

Iphone te vroeg losgekoppelt

Iphone te vroeg losgekoppelt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had mi[FONT=Times New Roman]jn iphone gekoppeld aan mi[FONT=Times New Roman]jn itunes om de nieuwe software te downloaden, nou is ti[FONT=Times New Roman]jdens het downloaden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-10, 23:36
Roos2010 Roos2010 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone te vroeg losgekoppelt

Ik had mi[FONT=Times New Roman]jn iphone gekoppeld aan mi[FONT=Times New Roman]jn itunes om de nieuwe software te downloaden, nou is ti[FONT=Times New Roman]jdens het downloaden mi[FONT=Times New Roman]jn laptop uitgevallen waardoor hi[FONT=Times New Roman]j is losgekoppeld ti[FONT=Times New Roman]jdens het uitpakken van de software en nu doet hi[FONT=Times New Roman]j niks meer. Hi[FONT=Times New Roman]j gaat alleen aan en toont dan dat ik hem weer moet koppelen aan itunes, maar itunes zegt dat hi[FONT=Times New Roman]j hem niet meer kan herstellen. Heeft iemand een suggestie?[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman]Alvast bedankt[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-10, 23:43
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Om hem te herstellen kun je je iPhone in DFU-mode zetten (even zoeken in de Wiki en je vindt het - timing bij het uitvoeren van de handelingen is belangrijk). Daarmee kun je hem wel herstellen, maar hij is daarna wel weer maagdelijk schoon.
  #3  
Oud 21-01-10, 00:05
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. In DFU mode herstellen. Daarna eventueel Blackra1n draaien als je hem niet geactiveerd krijgt. Volgende keer ook niet klakkeloos tekst kopiëren. Je ziet het resultaat.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijd te vroeg rsnhakan iPhone algemeen 2 10-02-11 15:00
Agenda notificatie te vroeg of te laat thuuur iPhone algemeen 0 04-02-11 21:42
Vroeg opstaan zonder reservering - gelukt iPhone 4 te bemachtingen? Tjade3 Koopinformatie Nederland 25 31-07-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.