//

iPhone geblokkeerd, nu 1.1.3 en kan er niets meer mee doen... help!!!

iPhone geblokkeerd, nu 1.1.3 en kan er niets meer mee doen... help!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb sinds deze week m'n iPhone, 1.1.2 geunlocked met turboSim en ben er tot vanmorgen zeer tevreden over. Deze morgen zat m'n iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-01-08, 10:47
sigi666 sigi666 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard iPhone geblokkeerd, nu 1.1.3 en kan er niets meer mee doen... help!!!

Hallo!
Ik heb sinds deze week m'n iPhone, 1.1.2 geunlocked met turboSim en ben er tot vanmorgen zeer tevreden over.
Deze morgen zat m'n iPhone in een lus, telkens aan en uit en hij zei dat ik hem aan iTunes moest hangen. Ik dat dus gedaan, niets anders mogelijk... Ik kon niets anders dan herstellen en m'n vrees werd waarheid, hij is geupgrade naar 1.1.3 maar nu kan ik hem niet meer gebruiken...
Ik heb hem gelailbreakt gekocht dus weet niet hoe dat moet en of dat al kan voor firmware 1.1.3...

Please help!!!

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-08, 10:52
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Heel jammer.
Niet iedere keer dezelfde vragen stellen, jongens.

https://forum.iculture.nl/f14/i...e-1-1-3-a.html
  #3  
Oud 19-01-08, 13:52
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sigi666 Bekijk bericht
Hallo!
Ik heb sinds deze week m'n iPhone, 1.1.2 geunlocked met turboSim en ben er tot vanmorgen zeer tevreden over.
Deze morgen zat m'n iPhone in een lus, telkens aan en uit en hij zei dat ik hem aan iTunes moest hangen. Ik dat dus gedaan, niets anders mogelijk... Ik kon niets anders dan herstellen en m'n vrees werd waarheid, hij is geupgrade naar 1.1.3 maar nu kan ik hem niet meer gebruiken...
Ik heb hem gelailbreakt gekocht dus weet niet hoe dat moet en of dat al kan voor firmware 1.1.3...

Please help!!!

Alvast bedankt!

Je hebt dezelfde vraag al gesteld in dit topic. Wil je niet een nieuw topic openen terwijl er al antwoorden worden gegeven? Deze gaat op slot.

//Slotje
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone en itunes doen niets meer. robindinho iTunes 1 09-07-10 12:48
Kan niets meer doen met iPhone ? FelixR iPhone algemeen 3 14-05-09 18:52
de Iphone is er maar ik kan er niets mee...help! rjmeijer1973 Archief 1 01-11-08 20:47
steeds code/tekst in beeld kan verder niets meer doen iPanther Archief 1 14-07-08 18:37
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.