//

[Gerucht] 1.1.3 Jailbroken!!

[Gerucht] 1.1.3 Jailbroken!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geloof het allemaal wel hoor, en begrijp de keuze om het uit te stellen alleen wel jammer voor ons Er zijn overtuigende filmpjes te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 20-01-08, 21:00
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Ik geloof het allemaal wel hoor, en begrijp de keuze om het uit te stellen alleen wel jammer voor ons Er zijn overtuigende filmpjes te vinden op youtube maar eigenlijk wacht ik op een bericht van iphone dev. team (jammer dat de site off is )

Steph
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 20-01-08, 21:08
arnod arnod is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

ik begrijp de scepsis. Misschien is het ook alleen maar de wens die vader is van de gedachte. Al 2 maanden een otb 1.1.2 en alhoewel het touch gedeelte lots of fun is wil toch ook wel bellen. Na ja blijf maar weer rustig afwachten todat de 'officiele' kanalen iets te melden hebben.
  #63  
Oud 20-01-08, 21:13
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Je kan hem wel al hardwere matig te unlocken, maar k zou het niet durfen........

http://www.modmyifone.com/forums/showthread.php?t=26094
  #64  
Oud 20-01-08, 21:17
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Arnod, waarom zou dit geen officiële unlockte iPhone kunnen zijn. Die kun je upgraden naar 1.1.3, zonder in de problemen te raken met activatie.
  #65  
Oud 20-01-08, 21:17
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

@arnold volgens mij is dat niet fake :S hij doet er daarna een t-mobile kaartje in en die doet het ook :S
Maar idd kan ook de 999 euro versie zijn die al simvrij is jammer dat nog steed niemand achter is gekomen hoe je die legaal simlockvrij krijgt

EDIT: Bewijs die 2de is NEP als hij door de pagina's scrolt en je zet op pauze zie dat ze allemaal een X boven in hebben dat betekent dat ze gewoon snelkopelingen zijn dus er zit op deze iphone geen installer.app en is dit helemaal NEP
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4

Laatst gewijzigd door david007; 20-01-08 om 21:33.
  #66  
Oud 20-01-08, 21:43
Switch Switch is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Pff ik hoop gewoon dat er iemand anders de 1.1.3 kan jailbreaken.
En dat DEV team en elite team daardoor zwaar op hun bek krijgen.

Laat ons maar zitten met onze bricks, tuuuuurlijk.
  #67  
Oud 20-01-08, 21:50
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Switch Bekijk bericht
Pff ik hoop gewoon dat er iemand anders de 1.1.3 kan jailbreaken.
En dat DEV team en elite team daardoor zwaar op hun bek krijgen.

Laat ons maar zitten met onze bricks, tuuuuurlijk.
Pffff waar slaat dit op ze doen dit voor onszodat wij met de 1.1.4 niet maanden moeten wachten vergeet het niet het wordt steeds moeilijker om te jailbreaken omdat er steeds meer gaten dichtgemaakt worden. En als jij het niet mee eens bent koop dan een at&t plan

EDIT: Trouwens Switch wat voor brick heb je??
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4

Laatst gewijzigd door david007; 20-01-08 om 21:53.
  #68  
Oud 20-01-08, 21:53
Switch Switch is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Rustig maar he.

Moesten ze nu laten blijken dat ze dit voor ons doen...
Ze willen gewoon niet dat iemand anders met de eer gaat lopen, en willen misschien ondertussen hier en daar wat geld binnenrijven van mensen die een donatiepoel gestart hadden.

Ik vind het maar een triestige bende, sorry.

Wij hebben de jailbreak! Zijn wij cool of wat?? Maar jullie krijgen ze lekker niet nananana. We kondigen het enkel groots aan omdat iedereen naar ons zou opkijken..

Pfff.
Zoals ik zei, triestige bende.


(Edit: Ik heb geen brick. Mijn 1.1.2 zit momenteel op het vliegtuig, dus ik heb deze jailbreak niet nodig. Ik sprak gewoon algemeen)
  #69  
Oud 20-01-08, 21:57
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Switch Bekijk bericht
Rustig maar he.

Moesten ze nu laten blijken dat ze dit voor ons doen...
Ze willen gewoon niet dat iemand anders met de eer gaat lopen, en willen misschien ondertussen hier en daar wat geld binnenrijven van mensen die een donatiepoel gestart hadden.

Ik vind het maar een triestige bende, sorry.

Wij hebben de jailbreak! Zijn wij cool of wat?? Maar jullie krijgen ze lekker niet nananana. We kondigen het enkel groots aan omdat iedereen naar ons zou opkijken..

Pfff.
Zoals ik zei, triestige bende.


(Edit: Ik heb geen brick. Mijn 1.1.2 zit momenteel op het vliegtuig, dus ik heb deze jailbreak niet nodig. Ik sprak gewoon algemeen)
Ik zou het inderdaad als protest ook maar gewoon niet gebruiken als ik jou was..

Wat een onzin joh. Als ze er mee willen wachten dan doen ze dat toch? Het gaat echt niet om jouw geluk hoor. Ik vind jou reactie een stuk triester dan hun reden om te wachten met het uitbrengen van de jailbreak.
  #70  
Oud 20-01-08, 21:59
Switch Switch is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Ho maar, ik heb gewoon m'n mening.
  #71  
Oud 20-01-08, 22:00
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

@switch
Ik snap wat je bedoelt maar denk je echt dat het daarom gaatdenk je niet dat als apple weet waar de exploit zit dat ze die dan gelijk dicht zetten en dan wordt het weer moeilijker en weet je ook hoeveel iphones ze bricken om dit voor elkaar te krijgen en hebben ze trouwens niet genoeg gedaan voor ons zonder geld ervoor te vragen ik vindt het slim dat ze dit doen laat apple eerst met een stabiele update komen die paar maanden blijft dan pas de jailbreak . Laat ze nu maar werken aan de anysim voor 1.1.2 OTB
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #72  
Oud 20-01-08, 22:07
arnod arnod is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

begrijp heel goed dat dev team jailbreak nog niet vrijgeeft,om de reeds geposte redenen. Ze kunnen het blijkbaar nooit goed doen.Eerst feel kritiek,omdat er weinig nieuwe info geposted word.Nu weer kritiek,omdat ze iedereen later weten waar ze mee bezig zijn. Dev team released tot nu toe alles altijd gratis en vrij toegangkelijk. Van mij mogem ze best af en toe showen en poggen met hun bevindingen.
  #73  
Oud 20-01-08, 22:07
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Switch Bekijk bericht
Ho maar, ik heb gewoon m'n mening.
en dat was mijn mening..
  #74  
Oud 21-01-08, 00:15
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik las hier of ergens anders al een reactie van een mede forum lid waarmee ik het helemaal eens ben.

Hij gaf toen aan wat voor verbetering 1.1.3 nou met zich meebrengt voor de iPhone gebruiker. Eigenlijk zijn alle verbetering al aanwezig op de gejailbreakte 1.1.2 iPhone (met de benodigde apps). Het is misschien natuurlijk minder fancy als in 1.1.3 maar het gaat toch meer over de optie zelf.

Ik denk hierbij ook hoe wij ons zouden voelen als er een nieuwe firmware komt die met de SDK kan werken (of hoe dit ook werkt, ben geen expert), en dat ze deze niet kunnen jailbreaken omdat alle lekken gedicht zijn. Ik ben het eens met de gok die de dev-teams nemen om de jailbreak niet vrij te geven, echter ben ik wel bang dat de jailbreak op een of andere manier toch zal vrijkomen, of dat apple vanzelf aan de jailbreak komt. Het gaat hierbij ook om miljoenen euros dat moeten we niet vergeten.

De keuze om de jailbreak niet vrij te geven vind ik daarom gewaagd en slim, maar ook gevaarlijk. Ook al is het zo dat 1.1.3 sowiezo gebruikt kan worden nadat 1.1.4 is gekomen, ook al is jailbreak daarin dan gedicht. Al met al is het een lastige beslissing en opzich vertrouw ik erop dat de mensen die deze dingen ontwikkelen de juiste keuzes maken, we moeten al dankbaar zijn dat er mensen mee bezig zijn die er voor zorgen dat wij ons telefoontje kunnen gebruiken als telefoon.

Ik vind het zelf ook moeilijk om een mening te vormen valt wel te lezen denk ik. Schrijf dit meer om de mensen die zitten te schreeuwen om een jailbreak en een unlock etc etc etc, maar daarnaast totaal geen dankbaarheid tonen tegen over de ontwikkelers zelf. Als ik hier soms reacties lees denk ik echt dat die gene het niet eens verdiend om een werkende iPhone te hebben (denk dat meerdere forumleden deze mening met me delen).

Laatst gewijzigd door Guest-20201108204737; 21-01-08 om 00:20.
  #75  
Oud 21-01-08, 00:33
denni denni is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 65
Standaard

@Qeshm je maakt een fout in je beredenering ;-) "en dat ze deze niet kunnen jailbreaken omdat alle lekken gedicht zijn." Het is ONMOGELIJK om alle lekken te dichten. Sommigen denken wel dat het mogelijk is, maar als softwareontwikkelaar kan ik gerust stellen dat er altijd wel een lek te vinden zal zijn, als je maar genoeg zoekt! Dit kan dus straks misschien wel een paar weken/maanden duren, na een nieuwe firmwire release.

Ik ben er zelf voor om de jailbreak nog niet vrij te geven. Het is natuurlijk zeer gewaagd, maar het lijkt me wel de juiste beslissing. Zo heb je meer kans dat je ook nog illigaal legale apps kunt draaien op je iphone(klinkt raar ).

Ik denk dat we het devteam maar moeten vertrouwen
  #76  
Oud 21-01-08, 01:09
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Hier lees ik dat de jailbreak niet geldt voor een 1.1.3 OTB.
Klopt dat? Ik dacht dat de jailbreak ook voor de 1.1.3 OTB was.
  #77  
Oud 21-01-08, 07:47
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferdinant Bekijk bericht
@ Arnold: Fake, je ziet nergens de installer applicatie op 't springoboard staan!
die kan ook op pagina 2 of 3 staan xD

Greetz, Stiruam
  #78  
Oud 21-01-08, 07:51
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Das zeker goed nieuws. Kan niet wachten
  #79  
Oud 21-01-08, 09:39
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Switch Bekijk bericht
Ho maar, ik heb gewoon m'n mening.
Dan zou ik als ik jou was straks dan ook de hack boycotten zo gauw deze vrijgegeven wordt. Het zou namelijk behoorlijk zielig zijn als je straks toch gebruikt maak van de Jailbreak van DevTeam.

Ik vind het niet meer dan begrijpelijk dat ze de jailbreak niet meteen bekendmaken. Apple volgt de hackers op de voet en elke hack die zij vinden wordt direct door Apple gefixed in de volgende Firmware. Dit betekent dus dat 1.1.3 wel gejailbreaked kan worden, maar de volgende firmware misschien wel helemaal niet meer.

Een mening is een mening, maar een beetje nadenken is wel op zijn plaats.
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #80  
Oud 21-01-08, 10:54
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Gisternacht op IRC live meegemaakt dat de Jailbreak door het DEV-team werkte.
Vervolgens ontstond er is een discussie over wanneer ze deze zouden releasen.

Ik kan er volledig inkomen dat zij hier mee wachten totdat de SDK uit is gekomen.
wij in nederland hebben toch niets aan een Jailbroken 1.1.3 totdat er een unlock is!
In de tussentijd kunnen zij die ook alvast klaar maken.

Tevens biedt 1.1.3 niet heel veel bijzonder nieuwe features. (vind ik )
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 16:25
jailbroken en nu ? Jonhie Jailbreak 1 03-05-10 17:57
Jailbroken 3.0.1 naar -> ? (3.1/..) MrNilo Archief 7 14-10-09 17:54
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.